מיכל הררי / מאמנת קוגניטיבית-התנהגותית
  • בית
  • חנות
    • סל הקניות שלי
    • כל המוצרים
  • הרצאות, סדנאות, קורסים
    • הדרכות והרצאות מוקלטות
    • תקשורת מקרבת לארגונים
    • לכל ההרצאות, הסדנאות והקורסים
  • הפרעת קשב וריכוז ADHD
    • הפרעת קשב וריכוז (ADHD / ADD) – גישה טבעית והוליסטית להחלמה
    • הדרכת הורים לילדים עם ADHD
    • הסיבות האפשריות ל-ADHD
    • מחקרים פורצי דרך – ADHD
    • מחקרים – תדירות SMR ו-ADHD
    • מדיטציית גלי SMR
    • כלים חינוכיים למורה ולהורה
    • מחסור בדופמין כבסיס הביולוגי
    • הגישה ההוליסטית להבנת ADHD
  • בלוג
  • מידע נוסף >
    • מקורות מידע מומלצים
    • מערכת העצבים
    • תיאוריית ההיקשרות
    • טראומה
    • קרל גוסטב יונג
    • תנועה איטית מודעת
    • גלי מוח
    • טכניקות ותרגילים
    • מנטרות מחזקות
    • קצרצרים
  • אודות >
    • אודות
    • המלצות
    • טיפול רגשי לבוגרים
  • יצירת קשר
  • סל קניות
  • בית
  • חנות
    • סל הקניות שלי
    • כל המוצרים
  • הרצאות, סדנאות, קורסים
    • הדרכות והרצאות מוקלטות
    • תקשורת מקרבת לארגונים
    • לכל ההרצאות, הסדנאות והקורסים
  • הפרעת קשב וריכוז ADHD
    • הפרעת קשב וריכוז (ADHD / ADD) – גישה טבעית והוליסטית להחלמה
    • הדרכת הורים לילדים עם ADHD
    • הסיבות האפשריות ל-ADHD
    • מחקרים פורצי דרך – ADHD
    • מחקרים – תדירות SMR ו-ADHD
    • מדיטציית גלי SMR
    • כלים חינוכיים למורה ולהורה
    • מחסור בדופמין כבסיס הביולוגי
    • הגישה ההוליסטית להבנת ADHD
  • בלוג
  • מידע נוסף >
    • מקורות מידע מומלצים
    • מערכת העצבים
    • תיאוריית ההיקשרות
    • טראומה
    • קרל גוסטב יונג
    • תנועה איטית מודעת
    • גלי מוח
    • טכניקות ותרגילים
    • מנטרות מחזקות
    • קצרצרים
  • אודות >
    • אודות
    • המלצות
    • טיפול רגשי לבוגרים
  • יצירת קשר
  • סל קניות
מיכל הררי / מאמנת קוגניטיבית-התנהגותית
  • בית
  • חנות
    • סל הקניות שלי
    • כל המוצרים
  • הרצאות, סדנאות, קורסים
    • הדרכות והרצאות מוקלטות
    • תקשורת מקרבת לארגונים
    • לכל ההרצאות, הסדנאות והקורסים
  • הפרעת קשב וריכוז ADHD
    • הפרעת קשב וריכוז (ADHD / ADD) – גישה טבעית והוליסטית להחלמה
    • הדרכת הורים לילדים עם ADHD
    • הסיבות האפשריות ל-ADHD
    • מחקרים פורצי דרך – ADHD
    • מחקרים – תדירות SMR ו-ADHD
    • מדיטציית גלי SMR
    • כלים חינוכיים למורה ולהורה
    • מחסור בדופמין כבסיס הביולוגי
    • הגישה ההוליסטית להבנת ADHD
  • בלוג
  • מידע נוסף >
    • מקורות מידע מומלצים
    • מערכת העצבים
    • תיאוריית ההיקשרות
    • טראומה
    • קרל גוסטב יונג
    • תנועה איטית מודעת
    • גלי מוח
    • טכניקות ותרגילים
    • מנטרות מחזקות
    • קצרצרים
  • אודות >
    • אודות
    • המלצות
    • טיפול רגשי לבוגרים
  • יצירת קשר
  • סל קניות
  • בית
  • חנות
    • סל הקניות שלי
    • כל המוצרים
  • הרצאות, סדנאות, קורסים
    • הדרכות והרצאות מוקלטות
    • תקשורת מקרבת לארגונים
    • לכל ההרצאות, הסדנאות והקורסים
  • הפרעת קשב וריכוז ADHD
    • הפרעת קשב וריכוז (ADHD / ADD) – גישה טבעית והוליסטית להחלמה
    • הדרכת הורים לילדים עם ADHD
    • הסיבות האפשריות ל-ADHD
    • מחקרים פורצי דרך – ADHD
    • מחקרים – תדירות SMR ו-ADHD
    • מדיטציית גלי SMR
    • כלים חינוכיים למורה ולהורה
    • מחסור בדופמין כבסיס הביולוגי
    • הגישה ההוליסטית להבנת ADHD
  • בלוג
  • מידע נוסף >
    • מקורות מידע מומלצים
    • מערכת העצבים
    • תיאוריית ההיקשרות
    • טראומה
    • קרל גוסטב יונג
    • תנועה איטית מודעת
    • גלי מוח
    • טכניקות ותרגילים
    • מנטרות מחזקות
    • קצרצרים
  • אודות >
    • אודות
    • המלצות
    • טיפול רגשי לבוגרים
  • יצירת קשר
  • סל קניות
ראשי » העצמה אישית » איך משנים דפוס התנהגות שלילי?

איך משנים דפוס התנהגות שלילי?

מיכל הררי אפריל 11, 2022 14:17 אין תגובות

עלינו לברר מול עצמנו:
בידי מי מצויה השליטה על רגשותיי ועל התנהגותי?

לעתים קרובות, כאשר אנו נוטים לכעוס, אנו תופשים את המציאות כך:

"הוא (או היא) עצבן אותי, ולכן אני כועס".

כאשר עולה בנו מחשבה כזו, אנו למעשה מייחסים את השליטה על רגשותינו ועל התנהגותנו לגורמים חיצוניים (הסביבה), ולא לגורמים פנימיים (אני עצמי).

אדם אשר באופן קבוע מייחס את האחריות על רגשותיו ועל התנהגותו לגורמים חיצוניים, נחשב כאדם בעל 'מקור שליטה חיצוני'. איזה מצב נורא להיות בו, זו הרי תחושה של חוסר אונים מוחלט. לו היינו מקבלים וידוי כנה ומציאותי של המצב מאישה בעלת שליטה חיצונית, לדוגמה, הוא היה נשמע בערך כך:

"התנהגותי איננה באשמתי – היא תגובה למה שאת/ה עשית. אני נעלבת בקלות מדבריהם ומהתנהגותם של אחרים. האם האנשים סביבי מחליטים איך אני מרגישה בכל רגע ורגע? אני מרגישה שאין לי שליטה על עולמי."

אלו תחושות לא פשוטות להתמודדות, והן גורמות לסבל נפשי. המטרה שלנו באימונים הקוגניטיביים היא לשנות את תפישת המציאות כך שחוסר הביטחון יתמוסס, ואת מקומו יתפוס אומץ לב; ההתכנסות תתפוגג, ואת מקומה נתפוס אנחנו – במלוא הדרנו – על כל תכונותינו הטובות והפחות טובות. ללא התנצלויות. אדם אשר מבין כי השליטה על רגשותיו ועל התנהגותו היא שלו בלבד, מודע לכך ופועל על מנת ליישם זאת בפועל, נקרא אדם בעל 'מקור שליטה פנימי'. ולמטרה הזו בדיוק אנחנו מכוונים את החץ שלנו.

הצעד הראשון הוא ביצוע החלטה פרטית, ביני לבין עצמי: אני מתחיל/ה במסע להתפתחות אישית

הצעד הראשון לביצוע שינוי הוא פיתוח מודעות לכך שקיימת בעיה.

לשם ההמחשה, נגדיר אדם הנוטה לרגוז באופן קבוע. הוא לא נולד רגזן. הוא היה ילד חביב ונעים. אך עם השנים, עקב נסיבות חיים לא פשוטות כאלו ואחרות אשר לימדו אותו תסכול אך לא לימדו אותו לפתור את התסכול, רגז יותר ויותר. הרגזנות הפכה לדפוס התנהגות. כל האנשים מכעיסים את חברנו הרגזן. כל הסיטואציות מכעיסות. כל מה שמתרחש – מרגיז, לא מתאים לו, מפריע לו במסלולו.

דפוס ההתנהגות נטמע כחלק מהאופי.

אך עתה, עלתה מודעותו לדבר. הרגזן (או הפחדן, או הביישן, או החרד, או המדוכא וכד') – רוצה להשתנות. כבר לא נעים לו להיות רגזן. הוא מבקש עזרה.

המטרה המשותפת שלנו בתהליך האימון היא להביא את הרגזן לכדי תפישת המציאות הבאה:

"אני זה שבוחר להתרגז. השליטה על רגשותיי היא שלי, ושלי בלבד. אם אני כועס – זה עליי. לא הצלחתי לשלוט ברגשותיי. לא הצלחתי לעצור את פירוש המציאות האוטומטי שלי."

תפישת מציאות כזו היא בריאה יותר לרגזן ולסביבתו, והולמת את האופן בו המוח פועל. אנשים ימשיכו להתנהג באותו האופן, והרגזן הוא זה שישתנה. הרגזן ילמד את הכלים שיעניקו לו את היכולת לפרש את המציאות באופן שונה. כך, רגשותיו ישתנו בהתאם. האופי שלו ישתנה, והוא יתמודד עם הנסיבות החיצוניות באופן אחר. תתפתח בו תפישת מציאות חדשה אשר תאפשר לו להתנהל בצורה שונה מול אנשים אחרים ומול עצמו. חייו ישתנו ללא היכר.

איך משנים אופי?

כדי לשנות את האופי שלנו, עלינו לשנות את דפוסי ההתנהגות שלנו.

דפוסי ההתנהגות שלנו הינם תוצאה של הדרך שבה אנו מפרשים את המציאות. כדי לשנות דפוס התנהגות, עלינו לשנות את הפרשנות שמעניק המוח שלנו לסיטואציה. הפרשנות שהמוח שלנו מעניק לסיטואציה מסויימת, מקורה בידע קודם שיש לו על הנושא, או על נושאים דומים / רלוונטיים לעניין. מן הידע הקודם אשר אגור בזכרונותינו, המוח מסיק מסקנות ופועל בהתאם.

לדוגמה:

נניח, למשל, אדם שלרוב מתנהג בפחדנות. הוא, בדיוק כמו הרגזן, לא נולד פחדן. הפחדנות היא תכונה אשר מוחו אימץ לאחר ניסיון קודם בסיטואציות שדרשו אומץ. באותן סיטואציות לא עלה בידו של הפחדן להתנהג באופן אמיץ, ולכן מוחו 'הסיק' כי הוא איננו אמיץ. התנהגות מסויימת, הנתפשת כהתנהגות 'פחדנית', חזרה על עצמה עד אשר הפכה לדפוס התנהגות קבוע. לחלק מן האופי.

דפוס ההתנהגות הוא זה אשר יצר את האמונה: 'אני פחדן'.

כאשר אדם זה ייתקל בסיטואציה בה יהיה עליו לבחור בין התנהגות אמיצה לבין זו שאיננה אמיצה, מוחו ישלוף תבנית אוטומטית של התנהגות פחדנית אשר עשה בה שימוש בעבר בסיטואציות דומות.

תהליך אוטומטי זה מתבצע בתת המודע. על מנת לשבור את האוטומט הזה עלינו להעלותו למודעות ולהחליפו באוטומט אחר. עלינו להחליף דפוס התנהגות שלילי בדפוס התנהגות חיובי. כאשר דפוס ההתנהגות החדש יהפוך לאוטומטי (לפי מחקרים עדכניים, בין 2-3 חודשים), תיווצר באדם אמונה עצמית חדשה. לא עוד פחדן – אלא מתמודד באומץ על אף הפחד. אמיץ.

המודעות למרכיבי החוויה משנה את החוויה.

עלינו להיות מודעים לבעיה על מנת שנוכל לעצור את האוטומציה התבניתית במוחנו ולפעול באופן שונה. המודעות לבעיה מובילה לתפישת מציאות חדשה של הסיטואציה.

האופן בו נתפוש את הסיטואציה ישנה את החוויה שלנו. וכאשר החוויה משתנה, משתנה גם הפרשנות שמעניק לה המוח, ומשתנים גם הרגשות הנוצרים בעקבות החוויה. את המודעות ניתן לפתח באמצעות אימון קוגניטיבי התנהגותי יומיומי,שכל אדם מסוגל לו.

מקור שליטה חיצוני לעומת מקור שליטה פנימי

אנרגיה הופכת לחומר.

מחשבה (אנרגיה) הופכת לרגש (חומר כימי), שמיתרגם לדפוס התנהגות.
קל יותר לשלוט על התוצאה ברמת האנרגיה (המחשבה), לפני שהיא מיתרגמת לפורמט החומרי (הרגש וההתנהגות).

כל רגש שמפיק המוח שלנו – כאהבה, פחד, שמחה וכד' – הוא כימיקל, חומר מוחשי, אשר מוחנו מייצר בהתאם להתנסותו עם הסביבה. או יותר נכון, בהתאם לפרשנותו את הקורות בסביבה עקב אמונות ומחשבות. שכן הסביבה יכולה להיות אחת, והפרשנויות יכולות להיות מאה, בהתאם למספר האנשים החווים.

המוח מפרש את הסיטואציה בהתאם למידע שיש לו על סיטואציות דומות, בתוך 'מאגר המידע' שלו.

יש בנו את היכולת להחליף את המידע השמור הזה במידע אחר. להחליף את הפרשנות שהמוח מעניק לסיטואציה. ורגשותינו והתנהגותנו משתנים בהתאם.

לאחר שנשנה את הפרשנות שלנו, אנו נתפוש את המציאות באופן שונה.

במקום לתפוש סיטואציה כמאיימת – נתפוש אותה כמאתגרת. במקום לתפוש סיטואציה כמביכה – נתפוש אותה כמצחיקה. במקום לתפוש סיטואציה כמדכאת – נתפוש אותה כזמן טוב להראות אומץ לב. הפרשנות שהמוח מעניק לסיטואציה קובעת מי אנחנו, ומהם ערכינו. והכל תלוי בכימיקלים, שיש לנו שליטה על כמות הפקתם.

בריאות נפשית – ופיזית – הן תוצאה של מחשבות חיוביות המיתרגמות לכימיה חיובית בגוף.

שיניתם את המחשבות? שיניתם את עצמכם, הלכה למעשה.

מחשבה מובילה לרגש המוביל להתנהגות. והתהליך הוא גם הפוך – התנהגות מעוררת תבנית של רגש אשר מעורר תבנית של מחשבה. ולכן שינוי דפוס התנהגות מוביל לשינוי הרגש והמחשבה. באמצעות תרגילים קוגניטיביים התנהגותיים תוכלו לשנות דפוסי התנהגות אשר גורמים לכם להפיק רגשות שליליים, ולייצר מחשבות טורדניות. במקום דפוסי ההתנהגות השליליים אתם תאמצו דפוסי התנהגות חיוביים. דפוסי ההתנהגות החיוביים הללו ייצרו קשרים חדשים במערכת התקשורת בין הנוירונים במוחכם. הקשרים החדשים יגרמו להיווצרותן של מחשבות חדשות ומתאימות. המחשבות הללו ייתרגמו במוחכם לכדי חומרים כימיים של רגשות חיוביים כשמחה, סיפוק וגאווה, ביטחון וערך עצמי גבוה.

דפוסי התנהגות חיוביים יוצרים תהליכים אפיגנטיים המובילים לריפוי נפשי וגופני.

הצעד הראשון הוא לבצע את ההחלטה: אני מתחיל/ה במסע להתפתחות ולצמיחה.

זקוקים להדרכה במסע האישי שלכם?

לא יודעים כיצד להתחיל? אשמח לעזור.

אם החלטתם שהגיע הזמן לשינוי ולצמיחה גם עבורכם ואתם מרגישים צורך בליווי צמוד, השאירו לי הודעה:


    אני מאשר/ת שיתקשרו אליי חזרה

    אני מאשר/ת קבלת הודעות ו/או מידע אודות השירות

    יום מקסים,
    מיכל.

    מיכל הררי

    אימון קוגניטיבי-התנהגותי (CBC, NLP) בגישה רוחנית.

    טיפול וליווי תהליכי ריפוי רגשי והתפתחות תודעתית.
    צרו איתי קשר / קראו אודותיי

    רוצה לקבל עדכון כאשר אני מעלה פוסט חדש? הירשם/י לעדכוני הבלוג:

    * שדה חובה
    מקור שליטה חיצוני מקור שליטה פנימי

    מיכל הררי |להציג את כל הפוסטים של מיכל הררי

    היי, נעים להכיר! שמי מיכל הררי. אני מאמנת קוגניטיבית-התנהגותית, מורה ומדריכת קבוצות. מדריכת הורים לילדים עם הפרעת קשב וריכוז ADHD לפי גישת הטיפול הטבעית המקדמת אימון מוחי יומיומי בשילוב דפוסי תקשורת מקרבים.
    אני מסייעת לאנשים לשנות את תפישת המציאות שלהם - לנתק היקשרויות לגורמי סבל, להתחבר למקורות של חוזקה, שמחה, אמונה עצמית, לגדול ולצמוח לתוך הפוטנציאל המיטיב. כדי לחיות חיים רגועים ומלאי משמעות, עלינו לפתח תחושת אחריות אישית, ביטחון במי שאנחנו, עלינו להעריך את עצמנו ולהאמין בעצמנו. וזה אפשרי - מניסיון אישי.

    כל אחד ואחת מאתנו יכול/ה להיפרד מחרדה ודיכאון, מערך עצמי נמוך, דחיינות, וגם מ"סתם" תסכול קיומי. בתהליך של חקירה עצמית אנחנו יכולים ויכולות להבין למה אנחנו מרגישים כך, מה התחושות הללו משרתות אצלנו, מה הן מעניקות לנו ומדוע אנחנו לא משחררים אותן. אנחנו יכולים לעבור תהליך של שינוי הפרשנות שלנו למאורעות שהתרחשו בעברנו, בעיקר בילדותנו, וכך לשנות את אמונותינו על העצמי ועל העולם ולמוסס טראומות ותיקות.
    בכל רגע אנחנו יכולים לגלות את עצמנו מחדש.

    מרגישים שאתם זקוקים להנחיה בתקופה זו בחייכם?
    צרו איתי קשר, אשמח לעזור >

    « פוסט קודם
    פוסט הבא »

    השארת תגובה

    ביטול

    בחנות שלנו כרגע:
    • היקשרות נמנעת דוחה אצל גברים שאלון: האם אני גבר בעל היקשרות נמנעת-דוחה? (Dismissive Avoidant) 0.00 ₪
    • מאגר צרכים תקשורת מקרבת מאגר צרכים (תקשורת מקרבת) 0.00 ₪
    • מאגר רגשות תקשורת מקרבת מאגר רגשות (תקשורת מקרבת) 0.00 ₪
    • חבילת ADHD לויסות קשיי קשב וריכוז / תדירויות אלפא, בטא נמוך, SMR חבילת ADHD לויסות קשיי קשב וריכוז / תדירויות אלפא, בטא נמוך, SMR
      דורג 5.00 מתוך 5
      162.00 ₪
    • מה גורם ל-ADHD? מזונות, תוספים וגורמים אחרים המחמירים או משפרים ADHD מה גורם ל-ADHD? מזונות, תוספים וגורמים אחרים המחמירים או משפרים ADHD
      דורג 5.00 מתוך 5
      90.00 ₪
    איך מרפאים גוף ונפש?

    אימון קוגניטיבי התנהגותי

    הפרשנות שכל אחד/ת מאתנו נותן/ת למציאות שאנו חווים היא מיוחדת במינה. היא נובעת מנסיבות חיינו, מהחוויות אותן חווינו בילדותנו ובבגרותנו, כאשר כל חוויה חיזקה בנו אמונה קיימת או הטמיעה בנו אחת חדשה. הן אמונות עצמיות (האם אני ראוי? האם אני מוזר/ה?) והן אמונות כלליות הנוגעות לאופן בו אני תופש/ת את היקום כולו (האם היקום בטוח? האם הוא מפחיד? האם אנשים הם נחמדים?).

    את האמונות הללו ניתן לשנות. יש באפשרותנו לשנות את המחשבות הטורדניות, את הרגשות המעיקים, ואת ההתנהגות הלא נעימה, באמצעות אימון מוחי יומי אשר יפתח בפנינו אפשרויות בחירה חדשות, ויאפשר לנו לבחור בהן.

    החלטת שהגיע הזמן לשינוי המחשבות, הרגשות ו/או ההתנהגות?
    אשמח ללמד אותך איך עושים זאת. שלח/י לי הודעה:


      אני מאשר/ת שיתקשרו אליי חזרה

      אני מאשר/ת קבלת הודעות ו/או מידע אודות השירות

      המדריך לצופה המתאורר

      DNA

      מהו מודל הבריאות החדש על פי ‘רפואת פני השטח’, Bio Terrain medicine’?

      על פליאומורפיזם, ועל הדרך בה לאדם יש שליטה גדולה על בריאותו (גם במקרים המוגדרים כ‘גנטיים’) באמצעות שליטה על רמת החומציות בדם (Ph). נראה כיצד הסביבה של הישות החיה היא זו אשר קובעת את מהותה של הישות ואת מצבה הבריאותי.

      עיינו במדריך לצופה המתאורר >

      מנטרות

      עלינו לסלול את דרכנו בעצמנו באמצעות אימון מוחי נחוש

      הדרך היחידה להתפתחות וצמיחה הינה אימוצם של הרגלים חדשים, חיוביים ומיטיבים. סגלו לעצמכם מנהג מעצים – שינון מנטרות לאהבה עצמית, קבלה עצמית, יציבות נפשית, ביטחון וצמיחה:

      מנטרות להתפתחות וצמיחה >
      טכניקות ותרגולים נוספים
      • תנועה איטית מודעת >
      • מטא קוגניציה >
      • טכניקות ותרגולים נוספים >
      שווה ציטוט

      אומץ מאפשר אפשרויות בחירה

      • "אפשר ליטול מן האדם את הכל חוץ מדבר אחד: את האחרונה שבחירויות אנוש – לבחור את עמדתו במערכת נסיבות מסוימות, לבוֹר את דרכו".
        ~ ויקטור פראנקל / האדם מחפש משמעות
      • "בני אדם אינם מגיבים למציאות כפי שהיא, אלא כפי שהם תופשים אותה".
        ~ אפיקטטוס
      נכתב לאחרונה
      נוירוני מראה ותהודה אמפתית: איך המוח שלנו “מרגיש את האחר”
      PTSD - הפרעת דחק פוסט טראומטית

      נוירוני מראה ותהודה אמפתית: איך המוח שלנו “מרגיש את האחר”

      מהם נוירוני מראה? בתחילת שנות ה־90 קרה גילוי מסקרן באיטליה. צוות חוקרים מאוניברסיטת פארמה – ג’וזפה די־פלגרינו, לוצ’יאנו פאדיגה, לאונרדו

      הקשר המפתיע בין תנועות עיניים, רוגע ועצב הואגוס
      ביולוגיה

      הקשר המפתיע בין תנועות עיניים, רוגע ועצב הואגוס

      עצב הואגוס הוא הנוירון הארוך ביותר בגוף. הוא אחראי על ויסות מערכת העצבים הפאראסימפתטית, זו שמרגיעה אותנו אחרי מתח. רבים

      איך טראומה בילדות הופכת למחלה גופנית?
      ביולוגיה

      איך טראומה בילדות הופכת למחלה גופנית?

      בעידן שבו הרפואה מתקדמת יותר מאי־פעם, עדיין נותרות שאלות שנדמה שאין להן מענה ברור: מדוע תסמינים כמו כאבי בטן, אסתמה

      רגע של נחת

      "Don't Be Scared, It's All A Show"

      הקשיבו לאלן ווטס, פילוסוף מוערך אשר הצליח לשלב את תורת הזן בתרבות המערב של שנות ה-50-60.

      https://youtu.be/fcPWU59Luoc
      ביקורת עצמית

      חשוב לי מאוד להציג באתר זה מידע עדכני ומהימן. אם מצאת דבר מה שנדמה לך כטעות ויש לך רגע של פנאי, אשמח אם תשלח/י לי את מהות הטעות. למעשה, את/ה תעשה/י לי טובה גדולה. תודה ורק בריאות, מיכל.

      תניית פטור

      אורח/ת יקר/ה, אנא שים/י לב: הכותבים באתר זה אינם רופאים, אלא מחזיקים בהתמחויות בשיטות אחרות, אלטרנטיביות, שאינן קונבנציונאליות, המיועדות לעזור למתרפאים. אין אנו מתיימרים להציג עצמנו כרופאים, או להיחשב ככאלה. לכן, אין לראות באתר זה ובמידעים אותם הוא מציג כמייצגים את מקצוע הרפואה, כפי שהוא מוגדר כיום על פי חוק.

      מוצרים
      • היקשרות נמנעת דוחה אצל גברים שאלון: האם אני גבר בעל היקשרות נמנעת-דוחה? (Dismissive Avoidant) 0.00 ₪
      • מאגר צרכים תקשורת מקרבת מאגר צרכים (תקשורת מקרבת) 0.00 ₪
      • מאגר רגשות תקשורת מקרבת מאגר רגשות (תקשורת מקרבת) 0.00 ₪
      • חבילת ADHD לויסות קשיי קשב וריכוז / תדירויות אלפא, בטא נמוך, SMR חבילת ADHD לויסות קשיי קשב וריכוז / תדירויות אלפא, בטא נמוך, SMR
        דורג 5.00 מתוך 5
        162.00 ₪
      • מה גורם ל-ADHD? מזונות, תוספים וגורמים אחרים המחמירים או משפרים ADHD מה גורם ל-ADHD? מזונות, תוספים וגורמים אחרים המחמירים או משפרים ADHD
        דורג 5.00 מתוך 5
        90.00 ₪
      אודות

      מיכל הררי, מאמנת קוגניטיבית-התנהגותית (CBC, NLP). מטפלת ומלווה תהליכי ריפוי רגשי. מדריכת הורים לילדים עם הפרעת קשב וריכוז ADHD, ADD.

      יצירת קשר

      בין השעות 09:00-18:00 בימים א'-ה', אנא שלחו הודעת SMS / וואצאפ לטלפון: 052-5763555, או 24/7 באמצעות הטופס הזה >

      כל הזכויות שמורות למיכל הררי, 2025.
      אימון קוגניטיבי התנהגותי, אימון מוחי, טיפול רגשי, הדרכת הורים לילדים עם ADHD בפרדס חנה כרכור
      גלילה לראש העמוד
      דילוג לתוכן
      פתח סרגל נגישות כלי נגישות

      כלי נגישות

      • הגדל טקסטהגדל טקסט
      • הקטן טקסטהקטן טקסט
      • גווני אפורגווני אפור
      • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
      • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
      • רקע בהיררקע בהיר
      • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
      • פונט קריאפונט קריא
      • איפוס איפוס