מיכל הררי / מאמנת קוגניטיבית-התנהגותית
  • בית
  • חנות
    • סל הקניות שלי
    • כל המוצרים
  • הרצאות, סדנאות, קורסים
    • הדרכות והרצאות מוקלטות
    • תקשורת מקרבת לארגונים
    • לכל ההרצאות, הסדנאות והקורסים
  • הפרעת קשב וריכוז ADHD
    • הפרעת קשב וריכוז (ADHD / ADD) – גישה טבעית והוליסטית להחלמה
    • הדרכת הורים לילדים עם ADHD
    • הסיבות האפשריות ל-ADHD
    • מחקרים פורצי דרך – ADHD
    • מחקרים – תדירות SMR ו-ADHD
    • מדיטציית גלי SMR
    • כלים חינוכיים למורה ולהורה
    • מחסור בדופמין כבסיס הביולוגי
    • הגישה ההוליסטית להבנת ADHD
  • בלוג
  • מידע נוסף >
    • מקורות מידע מומלצים
    • מערכת העצבים
    • תיאוריית ההיקשרות
    • טראומה
    • קרל גוסטב יונג
    • תנועה איטית מודעת
    • גלי מוח
    • טכניקות ותרגילים
    • מנטרות מחזקות
    • קצרצרים
  • אודות >
    • אודות
    • המלצות
    • טיפול רגשי לבוגרים
  • יצירת קשר
  • סל קניות
  • בית
  • חנות
    • סל הקניות שלי
    • כל המוצרים
  • הרצאות, סדנאות, קורסים
    • הדרכות והרצאות מוקלטות
    • תקשורת מקרבת לארגונים
    • לכל ההרצאות, הסדנאות והקורסים
  • הפרעת קשב וריכוז ADHD
    • הפרעת קשב וריכוז (ADHD / ADD) – גישה טבעית והוליסטית להחלמה
    • הדרכת הורים לילדים עם ADHD
    • הסיבות האפשריות ל-ADHD
    • מחקרים פורצי דרך – ADHD
    • מחקרים – תדירות SMR ו-ADHD
    • מדיטציית גלי SMR
    • כלים חינוכיים למורה ולהורה
    • מחסור בדופמין כבסיס הביולוגי
    • הגישה ההוליסטית להבנת ADHD
  • בלוג
  • מידע נוסף >
    • מקורות מידע מומלצים
    • מערכת העצבים
    • תיאוריית ההיקשרות
    • טראומה
    • קרל גוסטב יונג
    • תנועה איטית מודעת
    • גלי מוח
    • טכניקות ותרגילים
    • מנטרות מחזקות
    • קצרצרים
  • אודות >
    • אודות
    • המלצות
    • טיפול רגשי לבוגרים
  • יצירת קשר
  • סל קניות
מיכל הררי / מאמנת קוגניטיבית-התנהגותית
  • בית
  • חנות
    • סל הקניות שלי
    • כל המוצרים
  • הרצאות, סדנאות, קורסים
    • הדרכות והרצאות מוקלטות
    • תקשורת מקרבת לארגונים
    • לכל ההרצאות, הסדנאות והקורסים
  • הפרעת קשב וריכוז ADHD
    • הפרעת קשב וריכוז (ADHD / ADD) – גישה טבעית והוליסטית להחלמה
    • הדרכת הורים לילדים עם ADHD
    • הסיבות האפשריות ל-ADHD
    • מחקרים פורצי דרך – ADHD
    • מחקרים – תדירות SMR ו-ADHD
    • מדיטציית גלי SMR
    • כלים חינוכיים למורה ולהורה
    • מחסור בדופמין כבסיס הביולוגי
    • הגישה ההוליסטית להבנת ADHD
  • בלוג
  • מידע נוסף >
    • מקורות מידע מומלצים
    • מערכת העצבים
    • תיאוריית ההיקשרות
    • טראומה
    • קרל גוסטב יונג
    • תנועה איטית מודעת
    • גלי מוח
    • טכניקות ותרגילים
    • מנטרות מחזקות
    • קצרצרים
  • אודות >
    • אודות
    • המלצות
    • טיפול רגשי לבוגרים
  • יצירת קשר
  • סל קניות
  • בית
  • חנות
    • סל הקניות שלי
    • כל המוצרים
  • הרצאות, סדנאות, קורסים
    • הדרכות והרצאות מוקלטות
    • תקשורת מקרבת לארגונים
    • לכל ההרצאות, הסדנאות והקורסים
  • הפרעת קשב וריכוז ADHD
    • הפרעת קשב וריכוז (ADHD / ADD) – גישה טבעית והוליסטית להחלמה
    • הדרכת הורים לילדים עם ADHD
    • הסיבות האפשריות ל-ADHD
    • מחקרים פורצי דרך – ADHD
    • מחקרים – תדירות SMR ו-ADHD
    • מדיטציית גלי SMR
    • כלים חינוכיים למורה ולהורה
    • מחסור בדופמין כבסיס הביולוגי
    • הגישה ההוליסטית להבנת ADHD
  • בלוג
  • מידע נוסף >
    • מקורות מידע מומלצים
    • מערכת העצבים
    • תיאוריית ההיקשרות
    • טראומה
    • קרל גוסטב יונג
    • תנועה איטית מודעת
    • גלי מוח
    • טכניקות ותרגילים
    • מנטרות מחזקות
    • קצרצרים
  • אודות >
    • אודות
    • המלצות
    • טיפול רגשי לבוגרים
  • יצירת קשר
  • סל קניות
ראשי » NLP » האם יש לך את האומץ לעשות את זה?*

האם יש לך את האומץ לעשות את זה?*

מיכל הררי נובמבר 18, 2021 11:35 אין תגובות
אומץ לב הוא תוצר של ערך עצמי גבוה
אומץ לב הוא תוצר של ערך עצמי גבוה

* "את האומץ לעשות מה?"

הרי לכל אחד/ת תשובה משלו. קח/י רגע לחשוב – מהי התשובה הראשונה שעולה בראשך? באיזה תחום היית רוצה לפתח אומץ לב ואמונה עצמית?


רבים מאתנו חשים כי חסרה בנו תכונת אומץ הלב.

המחסור האישי בתכונה זו נובע מנסיבות חיים כאלו ואחרות שהובילו אותנו לחשוב כי אנו לא מספיק טובים, לא מסוגלים, שאנחנו שווים פחות. שאנחנו לא ראויים.

אדם שמרגיש לא ראוי או לא מסוגל, חושש להיפתח לעולם. אין לו ביטחון בעצמו, ולכן הוא לא יפעל לטובת השגת הדברים שהוא מעוניין בהם. יתכן והוא ירגיש שהוא "עומד במקום" ולא מצליח להתקדם. שהוא נמנע מתוך ביישנות וחוסר ביטחון. שהוא לא מנצל הזדמנויות הנקרות בדרכו, ולא מייצר באופן יצירתי הזדמנויות אחרות. שלא רואים אותו. יתכן ויחוש כי הוא לא מעז לחיות את חייו במלואם, וכי הוא חסום מלממש את ייעודו האישי. הוא מרגיש כמו פוטנציאל לא ממומש – מפוספס.

הערך העצמי שלנו מסתתר מתחת לשכבות עבות של אמונות עצמיות שליליות

אם את/ה מרגיש/ה כי חסרה בך תכונת האומץ, חסרה בך, בראש ובראשונה, אמונה עצמית חיובית. למעשה, האמונה העצמית החיובית נמצאת בך עמוק בפנים, אך היא מוסתרת מתחת לשכבות עבות של אמונות עצמיות שליליות אשר הוטמעו בך לאורך חייך. ניתן להסיר את שכבות ההגנה השליליות הללו ולגלות תחתן את אמונתנו העצמית מלאת התקווה והאופטימיות, את מסוגלותנו האמתית. את רוחנו. את היכולת שלנו לסלוח לעצמנו, לומר לעצמנו שאנחנו בסדר, לאהוב את עצמנו ולהעניק לעצמנו את כל הטוב אשר מגיע לנו.

מותר לנו לטעות. להפך – רצוי לטעות. כי זה אומר שניסינו לצמוח. אנו אנושיים. מן הטעות אנחנו מתפתחים.

אומץ נובע מאמונה עצמית במסוגלות אישית גבוהה.

אדם שמאמין בעצמו, הוא אדם שיש לו אמונות עצמיות מחזקות:

הוא מאמין שהוא ראוי להערכה, אהבה, חמלה, סליחה, קבלה. הוא מאמין שהוא יכול, חזק, מסוגל, שמגיע לו. הוא מאמין שהוא אנושי, ושמותר לו לטעות. ומתוך כל האמונות העצמיות החיוביות הללו, הוא ינסה דברים והוא לא יחשוש אם לא הצליח. בעיניו זה פשוט חלק מהחיים, וזה בסדר.

אדם אמיץ יקבל כישלון כהזדמנות להשתפר ולצמוח. הוא יעצור כדי לבדוק מה "לא הלך". מה הוא עשה בסדר במקרה הספציפי, ומה הוא עשה לא בסדר. הוא ישפר עצמו ויתקדם הלאה ללא הלקאה עצמית חזרתית על העבר.

כאשר לאדם יש אמונה עצמית שהוא אינו יכול או אינו ראוי, ש"לא מגיע לו", שהוא "שווה פחות", הוא מפתח התנהגות נמנעת, מתחמקת, בורחת ומתרחקת. הוא מסגל התנהגות שמרמזת על רצונו האמתי – להתחבא. להתכנס פנימה. הוא מפחד לנסות. מפחד להעז. השפה הפנימית שבאמצעותה האדם משוחח עם עצמו תהיה שלילית ברובה, ויכולה לכלול תוכן, כמו למשל: "מה יגידו אם אכשל? מה אומר אני על עצמי אם לא אצליח? עדיף שלא אנסה בכלל. אני לא רוצה להתאכזב."

כאשר האדם מפתח אומץ הוא משנה דעתו – עכשיו הוא דווקא מעוניין לחפש, לגלות, לראות ולהיראות. הוא מבקש להתמודד עם גב זקוף. הוא סקרן לגלות מה יקרה עכשיו. יש לו מוטיבציה לפעול.

המרחק בינינו לבין ה"אני" האמיץ שאנו רוצים להיות הוא לעתים גדול מאוד, עד כי לעתים קרובות אנו לא מאמינים שאי פעם נצליח לצמצמו. "מה לעשות, זה מי שאני", נאמר בעגמומיות מכורכמת, ונספר לעצמנו כי אין זה ויתור אלא תרגול של קבלה עצמית. אך התחושה הקטנה והמרירה לרוב לא תיעלם ממחשבותינו, ותעלה למודע על מנת להציק לנו מדי פעם:

כאשר אנו רוצים העלאה בשכר ומוותרים מראש משום שאנו חוששים להתמודד מול אנשים שאנו תופסים כבעלי סמכות, או "מעלינו"; כאשר אנו רוצים לעשות שינוי כלשהו בחיינו המקצועיים אך חוששים כי אנו לא מספיק טובים, ומי אנחנו בכלל? למה שיקשיבו דווקא לנו, ה"קטנים"?; כאשר אנו רוצים לומר את שעל ליבנו במערכת היחסים הזוגית אך חוששים כי דברינו יתפרשו באופן לא נכון ותחל מריבה, אז אנו שותקים מראש; כאשר אנו לא עומדים על שלנו כאשר עוקפים אותנו בתור, או מתוך חוסר היציבות הרגשית אנו עומדים על שלנו בכעס רב ומרגישים שאיבדנו שליטה; לא חסרות לנו דוגמאות אישיות. חלק מהן, על אף שהתרחשו בעבר הרחוק, עדיין תופסות את תשומת לבנו באמצעות מחשבות טורדניות. ולא פלא שכך. אומץ הוא מרכיב חשוב בחיי האדם ולכן  יש בו משמעות. הוא מעניק לאדם את החירות לבחור, את היכולת להביט לעולם בגובה העיניים ובאופן יציב. הוא מעניק תחושה של שליטה בהווה.

שלל אפשרויות נפתחות בפני האדם שמעז לחשוב שהוא מסוגל להן.

למזלנו, אומץ לב הוא תכונה נרכשת.

אומץ מאפשר אפשרויות בחירה
אומץ פותח בפנינו אפשרויות בחירה מתוך מודעות למסוגלותנו, ומאפשר לנו לבצע בחירות נכונות יותר, טובות יותר עבורנו ועבור האחרים.

איך מפתחים אומץ?

"כל שצריך לעשות" הוא לבצע מניפולציות חכמות על תת המודע שלנו, ולהטמיע במוחנו אמונות חדשות שיחליפו את האמונות הנוכחיות. דבר זה ניתן לביצוע באמצעות שפה ש'יודעת לשוחח' עם תת המודע של האדם ולשכנעו להאמין בדברים אחרים. אחת השיטות הללו היא NLP. ומדוע המרכאות הכפולות במשפט "כל שצריך לעשות"? כיוון שלא מדובר בתהליך 'בזק' או בתרופת פלא. NLP (ושיטות דומות) הינה שיטת אימון מנטאלי קוגניטיבית התנהגותית, שיתכן ועובדת מהר באופן יחסי לשיטות ארוכות הטווח, אך כדי להגיע לתוצאות אמתיות, כדי להרגיש עצמנו משתנים באמת והופכים לאדם שאנו רוצים להיות – יש להתחייב לתהליך יישומי ולקחת על עצמנו אחריות אישית לפעול. לא סתם הדגשתי את זה. זה חשוב.

NLP = Neuro Linguistic Programming

רבים הם השמות העבריים ל-NLP. ביניהם: ניתוב לשוני עצבי, ניתוב לשוני פיזיולוגי, תכנות נוירולוגי לשוני, תכנות לשוני עצבי, חקר המצוינות, חקר המבנה של החוויה הסובייקטיבית, ועוד. אך מהו ההסבר הפשוט?

המוח האנושי פועל בדומה מאוד למחשב. אתם ודאי מודעים לכך שמדענים רבים מבקשים לחקות את המוח האנושי באמצעות בנייתם של רובוטים בעלי אינטליגנציה מלאכותית חכמה (AI) יותר ויותר, אשר לומדת לבדה על פי ניסיונה החווייתי בעולם. אך גם המחשב המתקדם ביותר אף לא מתקרב לרמת המורכבות של המוח האנושי. המוח האנושי הינו ה'מחשב' המתוחכם ביותר בעולם.

כל המחשבים פועלים על בסיס חשמל – יחידות המחשב 'משוחחות' אחת עם השניה באמצעות פולסים חשמליים. כאשר מתכנת מעוניין לשוחח עם המחשב הוא עושה זאת באמצעות שפת תכנות, השפה המגשרת בין שפת המחשב הבסיסית, לשפת בני האדם. וגם אצלנו, בני האדם, נוירונים (תאי העצב) משוחחים בינם לבין עצמם באמצעות פולסים חשמליים. וכאשר המתכנת, כלומר – אני עצמי – מעוניין/ת לשוחח עם המחשב שלי (המוח), עליי לדבר את שפת התכנות, שפת הגישור אל תת המודע.

השפה בה אנו 'משוחחים' עם המחשב (המוח שלנו) קובעת מי אנחנו.

השפה בה אנו עושים שימוש כדי לשוחח עם עצמנו קובעת אילו כימיקלים מוחנו ייצר, איזו סביבה כימית מוחנו יעניק לתאי גופנו הרבים. מחשבות, רגשות והתנהגות נובעים מההרכב הכימי שמייצר מוחנו. הווה אומר, השפה העצמית שלנו קובעת אם אנו נהיה רגועים או נרגזים, מרוצים או אומללים, אוהבים או מתרחקים ונמנעים, ועוד.

ולכן, כדי לשנות את ההרגלים הישנים שלנו, כלומר כדי להשתנות, עלינו להחליף את השפה. באמצעות השפה בה אנו משוחחים עם עצמנו נשנה את ההנחיות הנוכחיות שעל פיהן מוחנו מחליט כיצד נרגיש ונתנהג. נחליף מידע ישן במידע חדש. יש לנו דרך נפלאה להחליט מה יהיה התוכן שלנו עצמנו. עלינו רק – להתחיל לעשות זאת הלכה למעשה.

מיכל הררי

אימון קוגניטיבי-התנהגותי (CBC, NLP) בגישה רוחנית.

טיפול וליווי תהליכי ריפוי רגשי והתפתחות תודעתית.
צרו איתי קשר / קראו אודותיי

פיתוח ערך עצמי, ביטחון עצמי ואומץ: באמצעות אימון קוגניטיבי-התנהגותי

אם החלטת לפעול למען השינוי שאת/ה מבקש/ת, אני יכולה לעזור. שלח/י לי הודעה:


    אני מאשר/ת שיתקשרו אליי חזרה

    אני מאשר/ת קבלת הודעות ו/או מידע אודות השירות

     

    אמונה עצמית ערך עצמי שלילי

    מיכל הררי |להציג את כל הפוסטים של מיכל הררי

    היי, נעים להכיר! שמי מיכל הררי. אני מאמנת קוגניטיבית-התנהגותית, מורה ומדריכת קבוצות. מדריכת הורים לילדים עם הפרעת קשב וריכוז ADHD לפי גישת הטיפול הטבעית המקדמת אימון מוחי יומיומי בשילוב דפוסי תקשורת מקרבים.
    אני מסייעת לאנשים לשנות את תפישת המציאות שלהם - לנתק היקשרויות לגורמי סבל, להתחבר למקורות של חוזקה, שמחה, אמונה עצמית, לגדול ולצמוח לתוך הפוטנציאל המיטיב. כדי לחיות חיים רגועים ומלאי משמעות, עלינו לפתח תחושת אחריות אישית, ביטחון במי שאנחנו, עלינו להעריך את עצמנו ולהאמין בעצמנו. וזה אפשרי - מניסיון אישי.

    כל אחד ואחת מאתנו יכול/ה להיפרד מחרדה ודיכאון, מערך עצמי נמוך, דחיינות, וגם מ"סתם" תסכול קיומי. בתהליך של חקירה עצמית אנחנו יכולים ויכולות להבין למה אנחנו מרגישים כך, מה התחושות הללו משרתות אצלנו, מה הן מעניקות לנו ומדוע אנחנו לא משחררים אותן. אנחנו יכולים לעבור תהליך של שינוי הפרשנות שלנו למאורעות שהתרחשו בעברנו, בעיקר בילדותנו, וכך לשנות את אמונותינו על העצמי ועל העולם ולמוסס טראומות ותיקות.
    בכל רגע אנחנו יכולים לגלות את עצמנו מחדש.

    מרגישים שאתם זקוקים להנחיה בתקופה זו בחייכם?
    צרו איתי קשר, אשמח לעזור >

    « פוסט קודם
    פוסט הבא »

    השארת תגובה

    ביטול

    בחנות שלנו כרגע:
    • היקשרות נמנעת דוחה אצל גברים שאלון: האם אני גבר בעל היקשרות נמנעת-דוחה? (Dismissive Avoidant) 0.00 ₪
    • מאגר צרכים תקשורת מקרבת מאגר צרכים (תקשורת מקרבת) 0.00 ₪
    • מאגר רגשות תקשורת מקרבת מאגר רגשות (תקשורת מקרבת) 0.00 ₪
    • חבילת ADHD לויסות קשיי קשב וריכוז / תדירויות אלפא, בטא נמוך, SMR חבילת ADHD לויסות קשיי קשב וריכוז / תדירויות אלפא, בטא נמוך, SMR
      דורג 5.00 מתוך 5
      162.00 ₪
    • מה גורם להפרעת קשב וריכוז ADHD? מה גורם ל-ADHD? מזונות, תוספים וגורמים אחרים המחמירים או משפרים ADHD
      דורג 5.00 מתוך 5
      90.00 ₪
    איך מרפאים גוף ונפש?

    אימון קוגניטיבי התנהגותי

    הפרשנות שכל אחד/ת מאתנו נותן/ת למציאות שאנו חווים היא מיוחדת במינה. היא נובעת מנסיבות חיינו, מהחוויות אותן חווינו בילדותנו ובבגרותנו, כאשר כל חוויה חיזקה בנו אמונה קיימת או הטמיעה בנו אחת חדשה. הן אמונות עצמיות (האם אני ראוי? האם אני מוזר/ה?) והן אמונות כלליות הנוגעות לאופן בו אני תופש/ת את היקום כולו (האם היקום בטוח? האם הוא מפחיד? האם אנשים הם נחמדים?).

    את האמונות הללו ניתן לשנות. יש באפשרותנו לשנות את המחשבות הטורדניות, את הרגשות המעיקים, ואת ההתנהגות הלא נעימה, באמצעות אימון מוחי יומי אשר יפתח בפנינו אפשרויות בחירה חדשות, ויאפשר לנו לבחור בהן.

    החלטת שהגיע הזמן לשינוי המחשבות, הרגשות ו/או ההתנהגות?
    אשמח ללמד אותך איך עושים זאת. שלח/י לי הודעה:


      אני מאשר/ת שיתקשרו אליי חזרה

      אני מאשר/ת קבלת הודעות ו/או מידע אודות השירות

      המדריך לצופה המתאורר

      DNA

      מהו מודל הבריאות החדש על פי ‘רפואת פני השטח’, Bio Terrain medicine’?

      על פליאומורפיזם, ועל הדרך בה לאדם יש שליטה גדולה על בריאותו (גם במקרים המוגדרים כ‘גנטיים’) באמצעות שליטה על רמת החומציות בדם (Ph). נראה כיצד הסביבה של הישות החיה היא זו אשר קובעת את מהותה של הישות ואת מצבה הבריאותי.

      עיינו במדריך לצופה המתאורר >

      מנטרות

      עלינו לסלול את דרכנו בעצמנו באמצעות אימון מוחי נחוש

      הדרך היחידה להתפתחות וצמיחה הינה אימוצם של הרגלים חדשים, חיוביים ומיטיבים. סגלו לעצמכם מנהג מעצים – שינון מנטרות לאהבה עצמית, קבלה עצמית, יציבות נפשית, ביטחון וצמיחה:

      מנטרות להתפתחות וצמיחה >
      טכניקות ותרגולים נוספים
      • תנועה איטית מודעת >
      • מטא קוגניציה >
      • טכניקות ותרגולים נוספים >
      שווה ציטוט

      אומץ מאפשר אפשרויות בחירה

      • "אפשר ליטול מן האדם את הכל חוץ מדבר אחד: את האחרונה שבחירויות אנוש – לבחור את עמדתו במערכת נסיבות מסוימות, לבוֹר את דרכו".
        ~ ויקטור פראנקל / האדם מחפש משמעות
      • "בני אדם אינם מגיבים למציאות כפי שהיא, אלא כפי שהם תופשים אותה".
        ~ אפיקטטוס
      נכתב לאחרונה
      כשהניצוץ נעלם. איך להחזיר חשק מיני בקשר ארוך טווח?
      זוגיות

      כשהניצוץ נעלם. איך להחזיר חשק מיני בקשר ארוך טווח?

      להצית את האש מחדש בזוגיות ארוכת טווח בתרבות הפופולרית מקובל לחשוב שתשוקה מינית צריכה להופיע כ“ניצוץ” ספונטני – מעין רצון

      נוירוני מראה ותהודה אמפתית: איך המוח שלנו “מרגיש את האחר”
      PTSD - הפרעת דחק פוסט טראומטית

      נוירוני מראה ותהודה אמפתית: איך המוח שלנו “מרגיש את האחר”

      מהם נוירוני מראה? בתחילת שנות ה־90 קרה גילוי מסקרן באיטליה. צוות חוקרים מאוניברסיטת פארמה – ג’וזפה די־פלגרינו, לוצ’יאנו פאדיגה, לאונרדו

      הקשר המפתיע בין תנועות עיניים, רוגע ועצב הואגוס
      ביולוגיה

      הקשר המפתיע בין תנועות עיניים, רוגע ועצב הואגוס

      עצב הואגוס הוא הנוירון הארוך ביותר בגוף. הוא אחראי על ויסות מערכת העצבים הפאראסימפתטית, זו שמרגיעה אותנו אחרי מתח. רבים

      רגע של נחת

      "Don't Be Scared, It's All A Show"

      הקשיבו לאלן ווטס, פילוסוף מוערך אשר הצליח לשלב את תורת הזן בתרבות המערב של שנות ה-50-60.

      https://youtu.be/fcPWU59Luoc
      ביקורת עצמית

      חשוב לי מאוד להציג באתר זה מידע עדכני ומהימן. אם מצאת דבר מה שנדמה לך כטעות ויש לך רגע של פנאי, אשמח אם תשלח/י לי את מהות הטעות. למעשה, את/ה תעשה/י לי טובה גדולה. תודה ורק בריאות, מיכל.

      תניית פטור

      אורח/ת יקר/ה, אנא שים/י לב: הכותבים באתר זה אינם רופאים, אלא מחזיקים בהתמחויות בשיטות אחרות, אלטרנטיביות, שאינן קונבנציונאליות, המיועדות לעזור למתרפאים. אין אנו מתיימרים להציג עצמנו כרופאים, או להיחשב ככאלה. לכן, אין לראות באתר זה ובמידעים אותם הוא מציג כמייצגים את מקצוע הרפואה, כפי שהוא מוגדר כיום על פי חוק.

      מוצרים
      • היקשרות נמנעת דוחה אצל גברים שאלון: האם אני גבר בעל היקשרות נמנעת-דוחה? (Dismissive Avoidant) 0.00 ₪
      • מאגר צרכים תקשורת מקרבת מאגר צרכים (תקשורת מקרבת) 0.00 ₪
      • מאגר רגשות תקשורת מקרבת מאגר רגשות (תקשורת מקרבת) 0.00 ₪
      • חבילת ADHD לויסות קשיי קשב וריכוז / תדירויות אלפא, בטא נמוך, SMR חבילת ADHD לויסות קשיי קשב וריכוז / תדירויות אלפא, בטא נמוך, SMR
        דורג 5.00 מתוך 5
        162.00 ₪
      • מה גורם להפרעת קשב וריכוז ADHD? מה גורם ל-ADHD? מזונות, תוספים וגורמים אחרים המחמירים או משפרים ADHD
        דורג 5.00 מתוך 5
        90.00 ₪
      אודות

      מיכל הררי, מאמנת קוגניטיבית-התנהגותית (CBC, NLP). מטפלת ומלווה תהליכי ריפוי רגשי. מדריכת הורים לילדים עם הפרעת קשב וריכוז ADHD, ADD.

      יצירת קשר

      בין השעות 09:00-18:00 בימים א'-ה', אנא שלחו הודעת SMS / וואצאפ לטלפון: 052-5763555, או 24/7 באמצעות הטופס הזה >

      כל הזכויות שמורות למיכל הררי, 2025.
      אימון קוגניטיבי התנהגותי, אימון מוחי, טיפול רגשי, הדרכת הורים לילדים עם ADHD בפרדס חנה כרכור
      גלילה לראש העמוד
      דילוג לתוכן
      פתח סרגל נגישות כלי נגישות

      כלי נגישות

      • הגדל טקסטהגדל טקסט
      • הקטן טקסטהקטן טקסט
      • גווני אפורגווני אפור
      • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
      • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
      • רקע בהיררקע בהיר
      • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
      • פונט קריאפונט קריא
      • איפוס איפוס