מיכל הררי / מאמנת קוגניטיבית-התנהגותית
  • בית
  • חנות
    • סל הקניות שלי
    • כל המוצרים
  • הרצאות, סדנאות, קורסים
    • הדרכות והרצאות מוקלטות
    • תקשורת מקרבת לארגונים
    • לכל ההרצאות, הסדנאות והקורסים
  • הפרעת קשב וריכוז ADHD
    • הפרעת קשב וריכוז (ADHD / ADD) – גישה טבעית והוליסטית להחלמה
    • הדרכת הורים לילדים עם ADHD
    • הסיבות האפשריות ל-ADHD
    • מחקרים פורצי דרך – ADHD
    • מחקרים – תדירות SMR ו-ADHD
    • מדיטציית גלי SMR
    • כלים חינוכיים למורה ולהורה
    • מחסור בדופמין כבסיס הביולוגי
    • הגישה ההוליסטית להבנת ADHD
  • בלוג
  • מידע נוסף >
    • מקורות מידע מומלצים
    • מערכת העצבים
    • תיאוריית ההיקשרות
    • טראומה
    • קרל גוסטב יונג
    • תנועה איטית מודעת
    • גלי מוח
    • טכניקות ותרגילים
    • מנטרות מחזקות
    • קצרצרים
  • אודות >
    • אודות
    • המלצות
    • טיפול רגשי לבוגרים
  • יצירת קשר
  • סל קניות
  • בית
  • חנות
    • סל הקניות שלי
    • כל המוצרים
  • הרצאות, סדנאות, קורסים
    • הדרכות והרצאות מוקלטות
    • תקשורת מקרבת לארגונים
    • לכל ההרצאות, הסדנאות והקורסים
  • הפרעת קשב וריכוז ADHD
    • הפרעת קשב וריכוז (ADHD / ADD) – גישה טבעית והוליסטית להחלמה
    • הדרכת הורים לילדים עם ADHD
    • הסיבות האפשריות ל-ADHD
    • מחקרים פורצי דרך – ADHD
    • מחקרים – תדירות SMR ו-ADHD
    • מדיטציית גלי SMR
    • כלים חינוכיים למורה ולהורה
    • מחסור בדופמין כבסיס הביולוגי
    • הגישה ההוליסטית להבנת ADHD
  • בלוג
  • מידע נוסף >
    • מקורות מידע מומלצים
    • מערכת העצבים
    • תיאוריית ההיקשרות
    • טראומה
    • קרל גוסטב יונג
    • תנועה איטית מודעת
    • גלי מוח
    • טכניקות ותרגילים
    • מנטרות מחזקות
    • קצרצרים
  • אודות >
    • אודות
    • המלצות
    • טיפול רגשי לבוגרים
  • יצירת קשר
  • סל קניות
מיכל הררי / מאמנת קוגניטיבית-התנהגותית
  • בית
  • חנות
    • סל הקניות שלי
    • כל המוצרים
  • הרצאות, סדנאות, קורסים
    • הדרכות והרצאות מוקלטות
    • תקשורת מקרבת לארגונים
    • לכל ההרצאות, הסדנאות והקורסים
  • הפרעת קשב וריכוז ADHD
    • הפרעת קשב וריכוז (ADHD / ADD) – גישה טבעית והוליסטית להחלמה
    • הדרכת הורים לילדים עם ADHD
    • הסיבות האפשריות ל-ADHD
    • מחקרים פורצי דרך – ADHD
    • מחקרים – תדירות SMR ו-ADHD
    • מדיטציית גלי SMR
    • כלים חינוכיים למורה ולהורה
    • מחסור בדופמין כבסיס הביולוגי
    • הגישה ההוליסטית להבנת ADHD
  • בלוג
  • מידע נוסף >
    • מקורות מידע מומלצים
    • מערכת העצבים
    • תיאוריית ההיקשרות
    • טראומה
    • קרל גוסטב יונג
    • תנועה איטית מודעת
    • גלי מוח
    • טכניקות ותרגילים
    • מנטרות מחזקות
    • קצרצרים
  • אודות >
    • אודות
    • המלצות
    • טיפול רגשי לבוגרים
  • יצירת קשר
  • סל קניות
  • בית
  • חנות
    • סל הקניות שלי
    • כל המוצרים
  • הרצאות, סדנאות, קורסים
    • הדרכות והרצאות מוקלטות
    • תקשורת מקרבת לארגונים
    • לכל ההרצאות, הסדנאות והקורסים
  • הפרעת קשב וריכוז ADHD
    • הפרעת קשב וריכוז (ADHD / ADD) – גישה טבעית והוליסטית להחלמה
    • הדרכת הורים לילדים עם ADHD
    • הסיבות האפשריות ל-ADHD
    • מחקרים פורצי דרך – ADHD
    • מחקרים – תדירות SMR ו-ADHD
    • מדיטציית גלי SMR
    • כלים חינוכיים למורה ולהורה
    • מחסור בדופמין כבסיס הביולוגי
    • הגישה ההוליסטית להבנת ADHD
  • בלוג
  • מידע נוסף >
    • מקורות מידע מומלצים
    • מערכת העצבים
    • תיאוריית ההיקשרות
    • טראומה
    • קרל גוסטב יונג
    • תנועה איטית מודעת
    • גלי מוח
    • טכניקות ותרגילים
    • מנטרות מחזקות
    • קצרצרים
  • אודות >
    • אודות
    • המלצות
    • טיפול רגשי לבוגרים
  • יצירת קשר
  • סל קניות
ראשי » פסיכולוגיה » הילד שמקשיב לרגשות של אחרים ושוכח את שלו

הילד שמקשיב לרגשות של אחרים ושוכח את שלו

מיכל הררי מרץ 24, 2025 23:36 אין תגובות

הכמיהה לרצות, הפחד להיעלם: דפוסי היקשרות וריצוי

על הרצון להיות אהוב והמחיר שהוא גובה.

כולנו רוצים להיות נאהבים, רצויים, מוערכים. זו שאיפה טבעית, אנושית. אך יש רגע שבו הרצון הבריא הזה הופך לצורך כפייתי – לדפוס שבו אנחנו מוכנים לוותר על עצמנו, רק כדי לא לאבד את אהבת האחר.

זהו דפוס הריצוי (People Pleasing), והוא שוכן מתחת לפני השטח של חיי היומיום: בוויתורים הקטנים, בקושי לומר "לא", בתחושת האשמה כשהצרכים האישיים שלנו מתנגשים עם רצונות אחרים.

מה מוביל אדם להעדיף את רצון האחר על פני רצונו שלו שוב ושוב, גם כשהדבר פוגע בו? כדי להבין את זה לעומק, עלינו להסתכל אחורה, אל הילדות המוקדמת – אל הדרך בה נוצר דפוס ההיקשרות שלנו.

דפוסי היקשרות: מפת הדרכים הרגשית של הילד

תיאוריית ההיקשרות של ג'ון בולבי ומרי אינסוורת' טוענת כי האופן שבו הילד חווה את דמויות ההתקשרות המרכזיות בחייו – לרוב ההורים – מעצב את הדרך בה יראה קשרים בעתיד. ארבעת דפוסי ההיקשרות העיקריים הם: היקשרות בטוחה, היקשרות חרדה, היקשרות נמנעת והיקשרות לא מאורגנת. כל אחד מהם מטווה מסלול רגשי אחר. אך לא כולם מובילים להתפתחות דפוסי ריצוי.

היקשרות בטוחה – אדמה יציבה

הילד שזכה להורה עקבי, רגיש לצרכיו, שמגיב אליו באהבה ובאמפתיה, מפתח תחושת ביטחון פנימית.

הוא יודע שאהבה אינה מותנית – היא שם גם כשהוא שמח וגם כשהוא עצוב, גם כשהוא מתפקד וגם כשהוא לא. זהו הבסיס להיקשרות בטוחה, ולרוב הוא יוליד מבוגר שמרגיש ראוי לאהבה, ויודע לשים גבולות מבלי לחשוש שייאבד קשר יקר בשל כך. דפוס ריצוי לא נולד כאן, כי הילד לא למד שעליו לרצות כדי לשמור על אהבה.

היקשרות חרדה – קרקע פורייה לריצוי

הדפוס הברור ביותר שמוביל לריצוי בבגרות הוא היקשרות חרדה.

כאן הילד חווה הורות לא צפויה: לעיתים ההורה חם ואוהב, ולעיתים אדיש, טרוד או מרוחק רגשית. אין לדעת מתי אהבה תינתן ומתי תישלל. כתוצאה, הילד מפתח תלות רגשית עזה ומאמץ מנגנון הישרדותי פשוט אך עוצמתי: לרצות. הוא לומד שעליו לקרוא את ההורה כל הזמן – לבדוק אם הוא מרוצה, לא להכעיס, להרגיע, לספק.

הילד הופך למתווך רגשות. עולמו הפנימי מתמקד בריצוי הסביבה, כי זה מה שמבטיח לו קרבה. האוטומט הזה, שהחל כהתמודדות הישרדותית, ממשיך גם בבגרות. האדם הבוגר מוצא את עצמו מתקשה לומר "לא", רגיש יתר על המידה למצבי הרוח של אחרים, ונלחם כל הזמן להחזיק את הקשר, גם במחיר דחיקת צרכיו האישיים.

היקשרות נמנעת – הדחקה במקום ריצוי

בדפוס היקשרות נמנעת, הילד חווה דמויות מטפלות שלא מגיבות לרגשותיו או אפילו דוחות אותן.

המסר הסמוי שהוא מקבל הוא: רגשות אינם זוכים למענה, עליך להתמודד לבד. לכן, הוא לומד להסתמך על עצמו, לדכא רגשות ולהתרחק.

למבוגרים עם דפוס היקשרות נמנע יש נטייה להימנע מתלות באחרים, לשמור על דיסטנס רגשי ולהמעיט בערכם של קשרים אינטימיים. ריצוי במובן הקלאסי (התאמה מוחלטת לרגשות אחרים, מחיקת גבולות) פחות מאפיין אותם. אולם, לעיתים הם יפגינו סוג סמוי של ריצוי דרך ביצועים, הישגים או שליטה, כי כך יבטיחו שמעמדם החברתי יישמר, מבלי להיחשף רגשית.

היקשרות לא מאורגנת – ריצוי כאוטי ופיצול רגשי

כשהילד חווה את ההורה כמקור לאהבה אך גם כמקור פחד או כאב, מתפתח דפוס היקשרות לא מאורגן.

הילד מצוי במצב מבלבל: מצד אחד הוא משתוקק לקרבה, מצד שני הוא חושש להיפגע. התוצאה: דפוסים רגשיים סותרים בבגרות.

אנשים עם היקשרות לא מאורגנת עשויים לרצות באופן עז ובלתי יציב. הם נצמדים ואז מתרחקים, מתמסרים ואז מתנתקים. הריצוי אצלם נובע הן מהחרדה לאבד את הקשר והן מהצורך לשלוט בסיטואציה כדי להימנע מכאב. פעמים רבות, הגבולות שלהם אינם ברורים, והם חווים תחושות של תלות רגשית גבוהה לצד התקפי ניתוק או זעם.

דפוס הריצוי בבגרות: כשהילד הפנימי ממשיך לרצות

אצל מבוגרים שדפוס ההיקשרות שלהם חרד או לא מאורגן, דפוס הריצוי נטמע כל כך עמוק, עד שהוא הופך לאוטומט בלתי מודע. הם אינם מזהים את הרגע שבו הם מוותרים על עצמם כדי לא להרגיש דחויים או בלתי אהובים.

גבול נתפש אצלם כסיכון, כי בילדות גבול היה עלול להוביל לדחייה. כל הערה ביקורתית מעוררת חרדה קיומית, כי האהבה מעולם לא נתפשה כיציבה.

בבגרות, ריצוי מתבטא במגוון דרכים:
קושי לומר "לא", התאמה קיצונית לרגשות האחר, דחיית הצרכים והרצונות האישיים לטובת שמירת הקשר, והישענות על פידבק חיצוני כדי להרגיש ראויים. לא פעם, אנשים אלה מגלים שהם אינם יודעים לענות לשאלה פשוטה: "מה אני באמת רוצה?" כי כל חייהם הופנו לקריאת המפה הרגשית של הזולת, לא לקריאת עצמם.

למה דפוס הריצוי מתעתע?

הריצוי, לכאורה, עטוף ב"אריזת נדיבות": אדם שמוכן לעזור, שנעים בסביבתו, שמספק תמיד את רצון האחר. אך המניע הפנימי הוא שמכריע את התמונה:

האם אני נותן מתוך רצון חופשי ואהבה, או כי אני מפחד שאם לא אספק את רצון האחר – אאבד את מקומי בקשר?

כשהריצוי מגיע ממקום של חרדה או חוסר ביטחון, אין בו חופש אמיתי. הוא משאיר את האדם תלוי רגשית בסביבה, עייף מהמרוץ הבלתי נגמר אחר שביעות רצונם של אחרים, ומרוקן רגשית, כי אין שם מקום לעצמו.

איך מתחילים לשחרר את דפוס הריצוי?

הצעד הראשון הוא מודעות לדפוס הריצוי. לזהות את המקומות בהם אנחנו אומרים "כן" כשבעצם היינו רוצים לומר "לא". לשאול את עצמנו בכנות:

האם אני מבטל את עצמי כדי להימנע מעימות או דחייה?

משם, אפשר להתחיל לתרגל בהדרגה הצבת גבולות בריאים. ללמוד לומר "לא" מבלי להרגיש אשמה, להבין שגבול לא אומר נטישה.

חיזוק תחושת הערך העצמי הפנימית הוא מפתח נוסף. לפנות מקום להקשבה לעצמנו: מה נכון לי? מהם הרצונות והערכים שלי, בלי קשר למה שמצופה ממני?

חשוב לטפל בשורש: עיבוד חוויות הילדות. בטיפול רגשי ניתן לעבוד על אותם דפוסי היקשרות שנצרבו בנו. ללמוד מחדש שאנחנו לא צריכים להרוויח אהבה דרך ריצוי. שאנחנו ראויים לאהבה, מעצם היותנו.

דפוס הריצוי אינו תכונה מולדת. הוא תוצאה של היקשרות לא בטוחה, בעיקר היקשרות חרדה או לא מאורגנת, שהנחילה לילד את התחושה כי אהבה אינה קבועה ושהוא חייב להתאים את עצמו שוב ושוב כדי לשמר אותה. אבל הבשורה הטובה: כמו כל דפוס למידה, גם דפוס הריצוי ניתן לשינוי. דרך מודעות, גבולות, עבודה טיפולית וקשרים מתקנים – אפשר להשתחרר מהצורך לרצות ולהתחיל לבחור את עצמנו, מבלי לפחד לאבד את האהבה שמגיעה לנו מעצם היותנו.

מסע הגילוי העצמי הוא מתנה גדולה המכווינה אותנו למסלול שמאפשר יצירת מערכות יחסים עמוקות ומשמעותיות.

מרגישים שאתם מזדהים עם דפוס הריצוי, ומעוניינים לשחררו? אני יכולה לעזור לכם. אשמח לענות לכל שאלה >

מיכל הררי |להציג את כל הפוסטים של מיכל הררי

היי, נעים להכיר! שמי מיכל הררי. אני מאמנת קוגניטיבית-התנהגותית, מורה ומדריכת קבוצות. מדריכת הורים לילדים עם הפרעת קשב וריכוז ADHD לפי גישת הטיפול הטבעית המקדמת אימון מוחי יומיומי בשילוב דפוסי תקשורת מקרבים.
אני מסייעת לאנשים לשנות את תפישת המציאות שלהם - לנתק היקשרויות לגורמי סבל, להתחבר למקורות של חוזקה, שמחה, אמונה עצמית, לגדול ולצמוח לתוך הפוטנציאל המיטיב. כדי לחיות חיים רגועים ומלאי משמעות, עלינו לפתח תחושת אחריות אישית, ביטחון במי שאנחנו, עלינו להעריך את עצמנו ולהאמין בעצמנו. וזה אפשרי - מניסיון אישי.

כל אחד ואחת מאתנו יכול/ה להיפרד מחרדה ודיכאון, מערך עצמי נמוך, דחיינות, וגם מ"סתם" תסכול קיומי. בתהליך של חקירה עצמית אנחנו יכולים ויכולות להבין למה אנחנו מרגישים כך, מה התחושות הללו משרתות אצלנו, מה הן מעניקות לנו ומדוע אנחנו לא משחררים אותן. אנחנו יכולים לעבור תהליך של שינוי הפרשנות שלנו למאורעות שהתרחשו בעברנו, בעיקר בילדותנו, וכך לשנות את אמונותינו על העצמי ועל העולם ולמוסס טראומות ותיקות.
בכל רגע אנחנו יכולים לגלות את עצמנו מחדש.

מרגישים שאתם זקוקים להנחיה בתקופה זו בחייכם?
צרו איתי קשר, אשמח לעזור >

« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

בחנות שלנו כרגע:
  • היקשרות נמנעת דוחה אצל גברים שאלון: האם אני גבר בעל היקשרות נמנעת-דוחה? (Dismissive Avoidant) 0.00 ₪
  • מאגר צרכים תקשורת מקרבת מאגר צרכים (תקשורת מקרבת) 0.00 ₪
  • מאגר רגשות תקשורת מקרבת מאגר רגשות (תקשורת מקרבת) 0.00 ₪
  • חבילת ADHD לויסות קשיי קשב וריכוז / תדירויות אלפא, בטא נמוך, SMR חבילת ADHD לויסות קשיי קשב וריכוז / תדירויות אלפא, בטא נמוך, SMR
    דורג 5.00 מתוך 5
    162.00 ₪
  • מה גורם ל-ADHD? מזונות, תוספים וגורמים אחרים המחמירים או משפרים ADHD מה גורם ל-ADHD? מזונות, תוספים וגורמים אחרים המחמירים או משפרים ADHD
    דורג 5.00 מתוך 5
    90.00 ₪
איך מרפאים גוף ונפש?

אימון קוגניטיבי התנהגותי

הפרשנות שכל אחד/ת מאתנו נותן/ת למציאות שאנו חווים היא מיוחדת במינה. היא נובעת מנסיבות חיינו, מהחוויות אותן חווינו בילדותנו ובבגרותנו, כאשר כל חוויה חיזקה בנו אמונה קיימת או הטמיעה בנו אחת חדשה. הן אמונות עצמיות (האם אני ראוי? האם אני מוזר/ה?) והן אמונות כלליות הנוגעות לאופן בו אני תופש/ת את היקום כולו (האם היקום בטוח? האם הוא מפחיד? האם אנשים הם נחמדים?).

את האמונות הללו ניתן לשנות. יש באפשרותנו לשנות את המחשבות הטורדניות, את הרגשות המעיקים, ואת ההתנהגות הלא נעימה, באמצעות אימון מוחי יומי אשר יפתח בפנינו אפשרויות בחירה חדשות, ויאפשר לנו לבחור בהן.

החלטת שהגיע הזמן לשינוי המחשבות, הרגשות ו/או ההתנהגות?
אשמח ללמד אותך איך עושים זאת. שלח/י לי הודעה:


    אני מאשר/ת שיתקשרו אליי חזרה

    אני מאשר/ת קבלת הודעות ו/או מידע אודות השירות

    המדריך לצופה המתאורר

    DNA

    מהו מודל הבריאות החדש על פי ‘רפואת פני השטח’, Bio Terrain medicine’?

    על פליאומורפיזם, ועל הדרך בה לאדם יש שליטה גדולה על בריאותו (גם במקרים המוגדרים כ‘גנטיים’) באמצעות שליטה על רמת החומציות בדם (Ph). נראה כיצד הסביבה של הישות החיה היא זו אשר קובעת את מהותה של הישות ואת מצבה הבריאותי.

    עיינו במדריך לצופה המתאורר >

    מנטרות

    עלינו לסלול את דרכנו בעצמנו באמצעות אימון מוחי נחוש

    הדרך היחידה להתפתחות וצמיחה הינה אימוצם של הרגלים חדשים, חיוביים ומיטיבים. סגלו לעצמכם מנהג מעצים – שינון מנטרות לאהבה עצמית, קבלה עצמית, יציבות נפשית, ביטחון וצמיחה:

    מנטרות להתפתחות וצמיחה >
    טכניקות ותרגולים נוספים
    • תנועה איטית מודעת >
    • מטא קוגניציה >
    • טכניקות ותרגולים נוספים >
    שווה ציטוט

    אומץ מאפשר אפשרויות בחירה

    • "אפשר ליטול מן האדם את הכל חוץ מדבר אחד: את האחרונה שבחירויות אנוש – לבחור את עמדתו במערכת נסיבות מסוימות, לבוֹר את דרכו".
      ~ ויקטור פראנקל / האדם מחפש משמעות
    • "בני אדם אינם מגיבים למציאות כפי שהיא, אלא כפי שהם תופשים אותה".
      ~ אפיקטטוס
    נכתב לאחרונה
    נוירוני מראה ותהודה אמפתית: איך המוח שלנו “מרגיש את האחר”
    PTSD - הפרעת דחק פוסט טראומטית

    נוירוני מראה ותהודה אמפתית: איך המוח שלנו “מרגיש את האחר”

    מהם נוירוני מראה? בתחילת שנות ה־90 קרה גילוי מסקרן באיטליה. צוות חוקרים מאוניברסיטת פארמה – ג’וזפה די־פלגרינו, לוצ’יאנו פאדיגה, לאונרדו

    הקשר המפתיע בין תנועות עיניים, רוגע ועצב הואגוס
    ביולוגיה

    הקשר המפתיע בין תנועות עיניים, רוגע ועצב הואגוס

    עצב הואגוס הוא הנוירון הארוך ביותר בגוף. הוא אחראי על ויסות מערכת העצבים הפאראסימפתטית, זו שמרגיעה אותנו אחרי מתח. רבים

    איך טראומה בילדות הופכת למחלה גופנית?
    ביולוגיה

    איך טראומה בילדות הופכת למחלה גופנית?

    בעידן שבו הרפואה מתקדמת יותר מאי־פעם, עדיין נותרות שאלות שנדמה שאין להן מענה ברור: מדוע תסמינים כמו כאבי בטן, אסתמה

    רגע של נחת

    "Don't Be Scared, It's All A Show"

    הקשיבו לאלן ווטס, פילוסוף מוערך אשר הצליח לשלב את תורת הזן בתרבות המערב של שנות ה-50-60.

    https://youtu.be/fcPWU59Luoc
    ביקורת עצמית

    חשוב לי מאוד להציג באתר זה מידע עדכני ומהימן. אם מצאת דבר מה שנדמה לך כטעות ויש לך רגע של פנאי, אשמח אם תשלח/י לי את מהות הטעות. למעשה, את/ה תעשה/י לי טובה גדולה. תודה ורק בריאות, מיכל.

    תניית פטור

    אורח/ת יקר/ה, אנא שים/י לב: הכותבים באתר זה אינם רופאים, אלא מחזיקים בהתמחויות בשיטות אחרות, אלטרנטיביות, שאינן קונבנציונאליות, המיועדות לעזור למתרפאים. אין אנו מתיימרים להציג עצמנו כרופאים, או להיחשב ככאלה. לכן, אין לראות באתר זה ובמידעים אותם הוא מציג כמייצגים את מקצוע הרפואה, כפי שהוא מוגדר כיום על פי חוק.

    מוצרים
    • היקשרות נמנעת דוחה אצל גברים שאלון: האם אני גבר בעל היקשרות נמנעת-דוחה? (Dismissive Avoidant) 0.00 ₪
    • מאגר צרכים תקשורת מקרבת מאגר צרכים (תקשורת מקרבת) 0.00 ₪
    • מאגר רגשות תקשורת מקרבת מאגר רגשות (תקשורת מקרבת) 0.00 ₪
    • חבילת ADHD לויסות קשיי קשב וריכוז / תדירויות אלפא, בטא נמוך, SMR חבילת ADHD לויסות קשיי קשב וריכוז / תדירויות אלפא, בטא נמוך, SMR
      דורג 5.00 מתוך 5
      162.00 ₪
    • מה גורם ל-ADHD? מזונות, תוספים וגורמים אחרים המחמירים או משפרים ADHD מה גורם ל-ADHD? מזונות, תוספים וגורמים אחרים המחמירים או משפרים ADHD
      דורג 5.00 מתוך 5
      90.00 ₪
    אודות

    מיכל הררי, מאמנת קוגניטיבית-התנהגותית (CBC, NLP). מטפלת ומלווה תהליכי ריפוי רגשי. מדריכת הורים לילדים עם הפרעת קשב וריכוז ADHD, ADD.

    יצירת קשר

    בין השעות 09:00-18:00 בימים א'-ה', אנא שלחו הודעת SMS / וואצאפ לטלפון: 052-5763555, או 24/7 באמצעות הטופס הזה >

    כל הזכויות שמורות למיכל הררי, 2025.
    אימון קוגניטיבי התנהגותי, אימון מוחי, טיפול רגשי, הדרכת הורים לילדים עם ADHD בפרדס חנה כרכור
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן
    פתח סרגל נגישות כלי נגישות

    כלי נגישות

    • הגדל טקסטהגדל טקסט
    • הקטן טקסטהקטן טקסט
    • גווני אפורגווני אפור
    • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
    • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
    • רקע בהיררקע בהיר
    • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
    • פונט קריאפונט קריא
    • איפוס איפוס