מיכל הררי / מאמנת קוגניטיבית-התנהגותית
  • בית
  • חנות
    • סל הקניות שלי
    • כל המוצרים
  • הרצאות, סדנאות, קורסים
    • הדרכות והרצאות מוקלטות
    • תקשורת מקרבת לארגונים
    • לכל ההרצאות, הסדנאות והקורסים
  • הפרעת קשב וריכוז ADHD
    • הפרעת קשב וריכוז (ADHD / ADD) – גישה טבעית והוליסטית להחלמה
    • הדרכת הורים לילדים עם ADHD
    • הסיבות האפשריות ל-ADHD
    • מחקרים פורצי דרך – ADHD
    • מחקרים – תדירות SMR ו-ADHD
    • מדיטציית גלי SMR
    • כלים חינוכיים למורה ולהורה
    • מחסור בדופמין כבסיס הביולוגי
    • הגישה ההוליסטית להבנת ADHD
  • בלוג
  • מידע נוסף >
    • מקורות מידע מומלצים
    • מערכת העצבים
    • תיאוריית ההיקשרות
    • טראומה
    • קרל גוסטב יונג
    • תנועה איטית מודעת
    • גלי מוח
    • טכניקות ותרגילים
    • מנטרות מחזקות
    • קצרצרים
  • אודות >
    • אודות
    • המלצות
    • טיפול רגשי לבוגרים
  • יצירת קשר
  • סל קניות
  • בית
  • חנות
    • סל הקניות שלי
    • כל המוצרים
  • הרצאות, סדנאות, קורסים
    • הדרכות והרצאות מוקלטות
    • תקשורת מקרבת לארגונים
    • לכל ההרצאות, הסדנאות והקורסים
  • הפרעת קשב וריכוז ADHD
    • הפרעת קשב וריכוז (ADHD / ADD) – גישה טבעית והוליסטית להחלמה
    • הדרכת הורים לילדים עם ADHD
    • הסיבות האפשריות ל-ADHD
    • מחקרים פורצי דרך – ADHD
    • מחקרים – תדירות SMR ו-ADHD
    • מדיטציית גלי SMR
    • כלים חינוכיים למורה ולהורה
    • מחסור בדופמין כבסיס הביולוגי
    • הגישה ההוליסטית להבנת ADHD
  • בלוג
  • מידע נוסף >
    • מקורות מידע מומלצים
    • מערכת העצבים
    • תיאוריית ההיקשרות
    • טראומה
    • קרל גוסטב יונג
    • תנועה איטית מודעת
    • גלי מוח
    • טכניקות ותרגילים
    • מנטרות מחזקות
    • קצרצרים
  • אודות >
    • אודות
    • המלצות
    • טיפול רגשי לבוגרים
  • יצירת קשר
  • סל קניות
מיכל הררי / מאמנת קוגניטיבית-התנהגותית
  • בית
  • חנות
    • סל הקניות שלי
    • כל המוצרים
  • הרצאות, סדנאות, קורסים
    • הדרכות והרצאות מוקלטות
    • תקשורת מקרבת לארגונים
    • לכל ההרצאות, הסדנאות והקורסים
  • הפרעת קשב וריכוז ADHD
    • הפרעת קשב וריכוז (ADHD / ADD) – גישה טבעית והוליסטית להחלמה
    • הדרכת הורים לילדים עם ADHD
    • הסיבות האפשריות ל-ADHD
    • מחקרים פורצי דרך – ADHD
    • מחקרים – תדירות SMR ו-ADHD
    • מדיטציית גלי SMR
    • כלים חינוכיים למורה ולהורה
    • מחסור בדופמין כבסיס הביולוגי
    • הגישה ההוליסטית להבנת ADHD
  • בלוג
  • מידע נוסף >
    • מקורות מידע מומלצים
    • מערכת העצבים
    • תיאוריית ההיקשרות
    • טראומה
    • קרל גוסטב יונג
    • תנועה איטית מודעת
    • גלי מוח
    • טכניקות ותרגילים
    • מנטרות מחזקות
    • קצרצרים
  • אודות >
    • אודות
    • המלצות
    • טיפול רגשי לבוגרים
  • יצירת קשר
  • סל קניות
  • בית
  • חנות
    • סל הקניות שלי
    • כל המוצרים
  • הרצאות, סדנאות, קורסים
    • הדרכות והרצאות מוקלטות
    • תקשורת מקרבת לארגונים
    • לכל ההרצאות, הסדנאות והקורסים
  • הפרעת קשב וריכוז ADHD
    • הפרעת קשב וריכוז (ADHD / ADD) – גישה טבעית והוליסטית להחלמה
    • הדרכת הורים לילדים עם ADHD
    • הסיבות האפשריות ל-ADHD
    • מחקרים פורצי דרך – ADHD
    • מחקרים – תדירות SMR ו-ADHD
    • מדיטציית גלי SMR
    • כלים חינוכיים למורה ולהורה
    • מחסור בדופמין כבסיס הביולוגי
    • הגישה ההוליסטית להבנת ADHD
  • בלוג
  • מידע נוסף >
    • מקורות מידע מומלצים
    • מערכת העצבים
    • תיאוריית ההיקשרות
    • טראומה
    • קרל גוסטב יונג
    • תנועה איטית מודעת
    • גלי מוח
    • טכניקות ותרגילים
    • מנטרות מחזקות
    • קצרצרים
  • אודות >
    • אודות
    • המלצות
    • טיפול רגשי לבוגרים
  • יצירת קשר
  • סל קניות
ראשי » תודעה » הלא מודע » מהם ארכיטיפים על פי קרל גוסטב יונג

מהם ארכיטיפים על פי קרל גוסטב יונג

מיכל הררי יוני 1, 2024 9:59 אין תגובות

קרל גוסטב יונג, אחד מהפסיכיאטרים והפסיכואנליטיקאים המובילים של המאה ה-20, פיתח את תיאוריית הארכיטיפים כחלק מתיאוריה רחבה יותר של הפסיכולוגיה האנליטית. הארכיטיפים הם תבניות אוניברסליות המצויות בלא-מודע הקולקטיבי ומשפיעות על ההתנהגות, המחשבות והרגשות של בני האדם. יונג האמין שארכיטיפים אלו משתקפים במיתוסים, אגדות, חלומות ויצירות אמנות מכל התרבויות.

על מושג הארכיטיפים של ק.ג. יונג, הארכיטיפים המרכזיים והשפעתם על הנפש האנושית והתרבות.

תיאוריית הארכיטיפים

הפסיכולוגיה האנליטית של יונג

יונג פיתח את הפסיכולוגיה האנליטית מתוך רצון להבין את המבנה והדינמיקה של הנפש האנושית ולהבין מה מאפשר התפתחות תודעתית במלוא הפוטנציאל שלה. בניגוד לפרויד, שהתמקד בעיקר בלא-מודע האישי ובקונפליקטים המיניים, יונג הרחיב את תחום המחקר שלו לכלול את הלא-מודע הקולקטיבי – מאגר של תכנים ותבניות המשותפים לכל בני האדם.

הגדרת ארכיטיפים

ארכיטיפים הם תבניות ראשוניות של מחשבה, רגש והתנהגות המופיעות בלא-מודע הקולקטיבי ומשותפות לכל בני האדם. הם אינם דימויים ספציפיים, אלא תבניות גנריות שיכולות להתבטא בצורות שונות. יונג האמין שארכיטיפים אלו מהווים את הבסיס לתחושת הקיום האנושית ומעצבים את הדרך שבה אנו תופסים את העולם ומגיבים אליו.

ארכיטיפים מרכזיים בתיאוריית יונג

העצמי (Self)

הגדרת העצמי

העצמי הוא הארכיטיפ המרכזי והמוחלט ביותר בפסיכולוגיה האנליטית של יונג. הוא מייצג את שלמות האישיות, את האחדות בין המודע והלא-מודע, ואת המטרה העליונה של תהליך האינדיבידואציה.

תפקיד העצמי

העצמי הוא המדריך הפנימי שמכוון את האדם בתהליך האינדיבידואציה, השאיפה להגיע למודעות עצמית מלאה ולהגשמה עצמית. הוא משקף את הפוטנציאל המלא של האדם וכולל את כל היבטי האישיות, הן המודעים והן הלא-מודעים.

הצל (Shadow)

הגדרת הצל

הצל הוא ארכיטיפ המייצג את ההיבטים המודחקים והלא מקובלים של האישיות. אלו כוללים תכונות, רגשות ודחפים שהאדם מכחיש או אינו מכיר בהם.

תפקיד הצל

הצל משפיע על ההתנהגות והתגובות של האדם בדרכים בלתי מודעות. הכרה והשלמה עם הצל הם שלב חשוב בתהליך האינדיבידואציה, מכיוון שהם מאפשרים לאדם להתמודד עם החלקים האפלים של עצמו ולשלב אותם באישיותו המודעת.

האנימה והאנימוס (Anima and Animus)

הגדרת האנימה והאנימוס

האנימה והאנימוס הם ארכיטיפים המייצגים את ההיבטים הנשיים והגבריים של הנפש, בהתאמה. האנימה היא התגלמות ההיבטים הנשיים בנפש הגברית, בעוד האנימוס מייצג את ההיבטים הגבריים בנפש הנשית.

תפקיד האנימה והאנימוס

האנימה והאנימוס תורמים להבנה והשלמה עם הצדדים המנוגדים של האישיות. הם משקפים את הדואליות הקיימת בכל אדם ומסייעים באיזון הפנימי בין ההיבטים הגבריים והנשיים. תהליך האינדיבידואציה כולל הכרה והשלמה עם האנימה או האנימוס, מה שמוביל להרמוניה פנימית ולתחושת שלמות.

הזקן החכם והאמא הגדולה (Wise Old Man and Great Mother)

הגדרת הזקן החכם והאמא הגדולה

הזקן החכם והאמא הגדולה הם שניים מהארכיטיפים הבולטים ביותר בתרבויות רבות. הזקן החכם מייצג חוכמה, הדרכה וסמכות רוחנית, בעוד האמא הגדולה מסמלת טיפוח, חמלה וכוח יצירתי.

תפקיד הזקן החכם והאמא הגדולה

הזקן החכם והאמא הגדולה משקפים את הצורך האנושי בהדרכה ובטיפוח. הם מופיעים במיתוסים, באגדות ובחלומות כדמויות המסייעות לאדם במסע חייו ומספקות לו תמיכה רוחנית ורגשית.

הגיבור (Hero)

הגדרת הגיבור

הגיבור הוא ארכיטיפ המייצג את המאבק, ההתגברות והניצחון על קשיים ואתגרים. הוא מתבטא בדמות האדם היוצא למסע, מתמודד עם מכשולים ומשיג הישגים מרשימים.

תפקיד הגיבור

הגיבור מסמל את המסע הפנימי של האדם להתגבר על מכשולים ולמצוא את מקומו בעולם. הוא מהווה מודל לחיקוי ומקור השראה, ומייצג את הרצון האנושי להתפתח ולהשתפר.

השפעת הארכיטיפים על הנפש האנושית

ארכיטיפים בחלומות

חלומות כאמצעי לגילוי הארכיטיפים

יונג האמין שחלומות הם דרך לגשת אל הלא-מודע ולהבין את הארכיטיפים המשפיעים על הנפש. חלומות מכילים סמלים ודימויים ארכיטיפיים שיכולים לסייע לאדם להבין את התכנים הלא-מודעים המשפיעים על חייו.

פרשנות חלומות

פרשנות חלומות, במסגרת טיפול פסיכולוגי, מאפשרת לחשוף את המשמעויות העמוקות של הדימויים הארכיטיפיים ולשלב אותם בתהליך האינדיבידואציה. חלומות מספקים תובנות חשובות על תהליכים פנימיים ומשמשים כמדריכים במסע האישי של האדם.

ארכיטיפים במיתוסים ובאגדות

מיתוסים ואגדות כמשקפים ארכיטיפים

מיתוסים ואגדות מכל התרבויות משקפים את הארכיטיפים המצויים בלא-מודע הקולקטיבי. דמויות כמו הגיבור, הזקן החכם והאמא הגדולה מופיעות בסיפורים שונים ומשקפות תבניות אוניברסליות של מחשבה והתנהגות.

תפקידם החברתי של מיתוסים ואגדות

מיתוסים ואגדות ממלאים תפקיד חשוב בהעברת חוכמה קולקטיבית, בערכים מוסריים ובשימור התרבות. הם מספקים מודלים לחיקוי ומדריכים את בני האדם בהתמודדות עם אתגרי החיים.

ארכיטיפים באמנות ובתרבות

השפעת הארכיטיפים על האמנות

אמנים רבים שואבים השראה מהארכיטיפים ומשתמשים בהם ביצירותיהם. ארכיטיפים מופיעים בציור, פיסול, ספרות, קולנוע ומוזיקה ומשקפים את התכנים הלא-מודעים המשותפים לכל בני האדם.

תפקיד האמנות בתהליך האינדיבידואציה

האמנות יכולה לשמש ככלי לתהליך האינדיבידואציה, בכך שהיא מאפשרת לאדם לבטא את התכנים הלא-מודעים שלו בצורה סמלית. יצירה אמנותית מספקת אפשרות לשילוב תכנים אלו בתודעה המודעת ומסייעת בתהליך ההתפתחות האישית.

טיפול פסיכולוגי אנליטי והשימוש בארכיטיפים

טיפול אנליטי וארכיטיפים

בטיפול פסיכולוגי אנליטי, המטפל והמטופל חוקרים יחד את התכנים הארכיטיפיים המופיעים בחלומות, בדמיון ובחוויות האישיות של המטופל. הבנה ושילוב של תכנים אלו יכולים לסייע בתהליך האינדיבידואציה ולהביא לריפוי נפשי.

כלים ושיטות בטיפול

בנוסף לפרשנות חלומות, המטפל האנליטי עשוי להשתמש בכלים ושיטות כמו דמיון מודרך, תרפיה באמנות ופעילויות יצירתיות נוספות כדי לחשוף את התכנים הארכיטיפיים ולעבוד עמם. שיטות אלו מאפשרות גישה ישירה יותר ללא-מודע ומשלבות את הארכיטיפים בתהליך הטיפולי.

ביקורת ותמיכה בתיאוריית הארכיטיפים

ביקורת על מושג הארכיטיפים

מושג הארכיטיפים של יונג זכה לביקורת מצד חוקרים שונים. מבקרים טוענים שהארכיטיפים הם מושגים מטאפיזיים שקשה להוכיח או למדוד את קיומם. יש גם טענות שמושגי הארכיטיפים כלליים מדי ואינם מתאימים לכל המקרים או התרבויות.

תמיכה ותיקוף

למרות הביקורת, תיאוריית הארכיטיפים ממשיכה להיות רלוונטית ומשפיעה. חוקרים רבים מצאו תימוכין לתיאוריית הארכיטיפים במחקרים בין-תרבותיים, המראים דמיון בין תבניות מיתיות וסמליות בתרבויות שונות. כמו כן, השימוש בארכיטיפים במסגרת טיפול פסיכולוגי אנליטי הוכח כיעיל ומועיל בתהליכי ריפוי והתפתחות אישית.

הארכיטיפים בעידן המודרני

ארכיטיפים בעידן הדיגיטלי

בעידן המודרני, הארכיטיפים ממשיכים להתבטא באמצעים חדשים כמו קולנוע, טלוויזיה, משחקי מחשב ורשתות חברתיות. דמויות כמו הגיבור, הזקן החכם והאמא הגדולה מופיעות בסיפורים דיגיטליים ומשקפות את התבניות הארכיטיפיות המוכרות.

השפעת הארכיטיפים על תרבות ההמונים

הארכיטיפים משפיעים על תרבות ההמונים ומשמשים ככלים להעברת מסרים חברתיים ותרבותיים. דמויות ארכיטיפיות מופיעות בפרסומות, בסדרות טלוויזיה ובסרטים פופולריים, ומשפיעות על הדרך שבה אנשים תופסים את עצמם ואת סביבתם.

תיאוריית הארכיטיפים של קרל גוסטב יונג מציעה הבנה מעמיקה של התבניות האוניברסליות המצויות בלא-מודע הקולקטיבי ומשפיעות על הנפש האנושית והתרבות. הארכיטיפים הם תבניות ראשוניות של מחשבה, רגש והתנהגות המופיעות במיתוסים, אגדות, חלומות ויצירות אמנות מכל התרבויות. הם משפיעים על הדרך שבה אנו תופסים את העולם ומגיבים אליו, ומשמשים ככלים חשובים בתהליך האינדיבידואציה – המסע האישי להגשמה עצמית ושלמות פנימית. תיאוריית הארכיטיפים ממשיכה להיות רלוונטית ומשפיעה בעידן המודרני, ומשמשת כלי מרכזי בטיפול פסיכולוגי אנליטי ובהבנת התפתחות האדם והתרבות.

אינדיבידואציה ארכיטיפ האמא הגדולה ארכיטיפ הגיבור ארכיטיפ הזקן החכם

מיכל הררי |להציג את כל הפוסטים של מיכל הררי

היי, נעים להכיר! שמי מיכל הררי. אני מאמנת קוגניטיבית-התנהגותית, מורה ומדריכת קבוצות. מדריכת הורים לילדים עם הפרעת קשב וריכוז ADHD לפי גישת הטיפול הטבעית המקדמת אימון מוחי יומיומי בשילוב דפוסי תקשורת מקרבים.
אני מסייעת לאנשים לשנות את תפישת המציאות שלהם - לנתק היקשרויות לגורמי סבל, להתחבר למקורות של חוזקה, שמחה, אמונה עצמית, לגדול ולצמוח לתוך הפוטנציאל המיטיב. כדי לחיות חיים רגועים ומלאי משמעות, עלינו לפתח תחושת אחריות אישית, ביטחון במי שאנחנו, עלינו להעריך את עצמנו ולהאמין בעצמנו. וזה אפשרי - מניסיון אישי.

כל אחד ואחת מאתנו יכול/ה להיפרד מחרדה ודיכאון, מערך עצמי נמוך, דחיינות, וגם מ"סתם" תסכול קיומי. בתהליך של חקירה עצמית אנחנו יכולים ויכולות להבין למה אנחנו מרגישים כך, מה התחושות הללו משרתות אצלנו, מה הן מעניקות לנו ומדוע אנחנו לא משחררים אותן. אנחנו יכולים לעבור תהליך של שינוי הפרשנות שלנו למאורעות שהתרחשו בעברנו, בעיקר בילדותנו, וכך לשנות את אמונותינו על העצמי ועל העולם ולמוסס טראומות ותיקות.
בכל רגע אנחנו יכולים לגלות את עצמנו מחדש.

מרגישים שאתם זקוקים להנחיה בתקופה זו בחייכם?
צרו איתי קשר, אשמח לעזור >

« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

בחנות שלנו כרגע:
  • היקשרות נמנעת דוחה אצל גברים שאלון: האם אני גבר בעל היקשרות נמנעת-דוחה? (Dismissive Avoidant) 0.00 ₪
  • מאגר צרכים תקשורת מקרבת מאגר צרכים (תקשורת מקרבת) 0.00 ₪
  • מאגר רגשות תקשורת מקרבת מאגר רגשות (תקשורת מקרבת) 0.00 ₪
  • חבילת ADHD לויסות קשיי קשב וריכוז / תדירויות אלפא, בטא נמוך, SMR חבילת ADHD לויסות קשיי קשב וריכוז / תדירויות אלפא, בטא נמוך, SMR
    דורג 5.00 מתוך 5
    162.00 ₪
  • מה גורם ל-ADHD? מזונות, תוספים וגורמים אחרים המחמירים או משפרים ADHD מה גורם ל-ADHD? מזונות, תוספים וגורמים אחרים המחמירים או משפרים ADHD
    דורג 5.00 מתוך 5
    90.00 ₪
איך מרפאים גוף ונפש?

אימון קוגניטיבי התנהגותי

הפרשנות שכל אחד/ת מאתנו נותן/ת למציאות שאנו חווים היא מיוחדת במינה. היא נובעת מנסיבות חיינו, מהחוויות אותן חווינו בילדותנו ובבגרותנו, כאשר כל חוויה חיזקה בנו אמונה קיימת או הטמיעה בנו אחת חדשה. הן אמונות עצמיות (האם אני ראוי? האם אני מוזר/ה?) והן אמונות כלליות הנוגעות לאופן בו אני תופש/ת את היקום כולו (האם היקום בטוח? האם הוא מפחיד? האם אנשים הם נחמדים?).

את האמונות הללו ניתן לשנות. יש באפשרותנו לשנות את המחשבות הטורדניות, את הרגשות המעיקים, ואת ההתנהגות הלא נעימה, באמצעות אימון מוחי יומי אשר יפתח בפנינו אפשרויות בחירה חדשות, ויאפשר לנו לבחור בהן.

החלטת שהגיע הזמן לשינוי המחשבות, הרגשות ו/או ההתנהגות?
אשמח ללמד אותך איך עושים זאת. שלח/י לי הודעה:


    אני מאשר/ת שיתקשרו אליי חזרה

    אני מאשר/ת קבלת הודעות ו/או מידע אודות השירות

    המדריך לצופה המתאורר

    DNA

    מהו מודל הבריאות החדש על פי ‘רפואת פני השטח’, Bio Terrain medicine’?

    על פליאומורפיזם, ועל הדרך בה לאדם יש שליטה גדולה על בריאותו (גם במקרים המוגדרים כ‘גנטיים’) באמצעות שליטה על רמת החומציות בדם (Ph). נראה כיצד הסביבה של הישות החיה היא זו אשר קובעת את מהותה של הישות ואת מצבה הבריאותי.

    עיינו במדריך לצופה המתאורר >

    מנטרות

    עלינו לסלול את דרכנו בעצמנו באמצעות אימון מוחי נחוש

    הדרך היחידה להתפתחות וצמיחה הינה אימוצם של הרגלים חדשים, חיוביים ומיטיבים. סגלו לעצמכם מנהג מעצים – שינון מנטרות לאהבה עצמית, קבלה עצמית, יציבות נפשית, ביטחון וצמיחה:

    מנטרות להתפתחות וצמיחה >
    טכניקות ותרגולים נוספים
    • תנועה איטית מודעת >
    • מטא קוגניציה >
    • טכניקות ותרגולים נוספים >
    שווה ציטוט

    אומץ מאפשר אפשרויות בחירה

    • "אפשר ליטול מן האדם את הכל חוץ מדבר אחד: את האחרונה שבחירויות אנוש – לבחור את עמדתו במערכת נסיבות מסוימות, לבוֹר את דרכו".
      ~ ויקטור פראנקל / האדם מחפש משמעות
    • "בני אדם אינם מגיבים למציאות כפי שהיא, אלא כפי שהם תופשים אותה".
      ~ אפיקטטוס
    נכתב לאחרונה
    נוירוני מראה ותהודה אמפתית: איך המוח שלנו “מרגיש את האחר”
    PTSD - הפרעת דחק פוסט טראומטית

    נוירוני מראה ותהודה אמפתית: איך המוח שלנו “מרגיש את האחר”

    מהם נוירוני מראה? בתחילת שנות ה־90 קרה גילוי מסקרן באיטליה. צוות חוקרים מאוניברסיטת פארמה – ג’וזפה די־פלגרינו, לוצ’יאנו פאדיגה, לאונרדו

    הקשר המפתיע בין תנועות עיניים, רוגע ועצב הואגוס
    ביולוגיה

    הקשר המפתיע בין תנועות עיניים, רוגע ועצב הואגוס

    עצב הואגוס הוא הנוירון הארוך ביותר בגוף. הוא אחראי על ויסות מערכת העצבים הפאראסימפתטית, זו שמרגיעה אותנו אחרי מתח. רבים

    איך טראומה בילדות הופכת למחלה גופנית?
    ביולוגיה

    איך טראומה בילדות הופכת למחלה גופנית?

    בעידן שבו הרפואה מתקדמת יותר מאי־פעם, עדיין נותרות שאלות שנדמה שאין להן מענה ברור: מדוע תסמינים כמו כאבי בטן, אסתמה

    רגע של נחת

    "Don't Be Scared, It's All A Show"

    הקשיבו לאלן ווטס, פילוסוף מוערך אשר הצליח לשלב את תורת הזן בתרבות המערב של שנות ה-50-60.

    https://youtu.be/fcPWU59Luoc
    ביקורת עצמית

    חשוב לי מאוד להציג באתר זה מידע עדכני ומהימן. אם מצאת דבר מה שנדמה לך כטעות ויש לך רגע של פנאי, אשמח אם תשלח/י לי את מהות הטעות. למעשה, את/ה תעשה/י לי טובה גדולה. תודה ורק בריאות, מיכל.

    תניית פטור

    אורח/ת יקר/ה, אנא שים/י לב: הכותבים באתר זה אינם רופאים, אלא מחזיקים בהתמחויות בשיטות אחרות, אלטרנטיביות, שאינן קונבנציונאליות, המיועדות לעזור למתרפאים. אין אנו מתיימרים להציג עצמנו כרופאים, או להיחשב ככאלה. לכן, אין לראות באתר זה ובמידעים אותם הוא מציג כמייצגים את מקצוע הרפואה, כפי שהוא מוגדר כיום על פי חוק.

    מוצרים
    • היקשרות נמנעת דוחה אצל גברים שאלון: האם אני גבר בעל היקשרות נמנעת-דוחה? (Dismissive Avoidant) 0.00 ₪
    • מאגר צרכים תקשורת מקרבת מאגר צרכים (תקשורת מקרבת) 0.00 ₪
    • מאגר רגשות תקשורת מקרבת מאגר רגשות (תקשורת מקרבת) 0.00 ₪
    • חבילת ADHD לויסות קשיי קשב וריכוז / תדירויות אלפא, בטא נמוך, SMR חבילת ADHD לויסות קשיי קשב וריכוז / תדירויות אלפא, בטא נמוך, SMR
      דורג 5.00 מתוך 5
      162.00 ₪
    • מה גורם ל-ADHD? מזונות, תוספים וגורמים אחרים המחמירים או משפרים ADHD מה גורם ל-ADHD? מזונות, תוספים וגורמים אחרים המחמירים או משפרים ADHD
      דורג 5.00 מתוך 5
      90.00 ₪
    אודות

    מיכל הררי, מאמנת קוגניטיבית-התנהגותית (CBC, NLP). מטפלת ומלווה תהליכי ריפוי רגשי. מדריכת הורים לילדים עם הפרעת קשב וריכוז ADHD, ADD.

    יצירת קשר

    בין השעות 09:00-18:00 בימים א'-ה', אנא שלחו הודעת SMS / וואצאפ לטלפון: 052-5763555, או 24/7 באמצעות הטופס הזה >

    כל הזכויות שמורות למיכל הררי, 2025.
    אימון קוגניטיבי התנהגותי, אימון מוחי, טיפול רגשי, הדרכת הורים לילדים עם ADHD בפרדס חנה כרכור
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן
    פתח סרגל נגישות כלי נגישות

    כלי נגישות

    • הגדל טקסטהגדל טקסט
    • הקטן טקסטהקטן טקסט
    • גווני אפורגווני אפור
    • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
    • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
    • רקע בהיררקע בהיר
    • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
    • פונט קריאפונט קריא
    • איפוס איפוס