להקשיב בגובה הלב:
קורס תקשורת מקרבת לארגונים
קורס חווייתי ומגבש לעובדי ארגונים וחברות, ליצירת סביבת עבודה חיובית ויעילה.
[ כולל מפגש ייעודי למנהלים ומובילי צוותים ובו כלים להובלה מקרבת ומעצימה ]

חוויה מיוחדת ומגבשת, המלמדת חיבור אנושי
סדרה של מפגשים חווייתיים עם דוגמאות אמיתיות מהחיים בעבודה,
תרגולים מעשיים, צחוק, הקשבה, ושיח בגובה העיניים.
זה לא רק מה אנחנו אומרים, אלא גם איך אנחנו אומרים.
איך אנחנו שומעים את האחר, גם כשהוא מדבר בכעס?
ואיך אנחנו מבטאים את עצמנו בלי לפגוע, בלי להתכווץ, ובלי לוותר על מה שחשוב לנו?

סדרת מפגשים מרתקת
6 מפגשים בני 2-3 שעות.

הרצאה ופעילות ODT
כל מפגש כולל הרצאה ופעילות ODT (פעילות "שטח", מחוץ לאזור הנוחות המשרדי, Out-Door Training) חוויתית ומגבשת.

התאמה ייחודית
מותאם לארגונים, צוותי ניהול, צוותי שירות ומשאבי אנוש.
בעידן של עומסים, לחצים ומפגשים אנושיים בלתי פוסקים,
היכולת לתקשר באופן מקרב, מדויק ואמפתי הופכת לכלי מפתח להצלחה אישית וצוותית.

מה נלמד בקורס?
איך להקשיב גם כשלא מסכימים
ולהצליח לראות את האדם שמאחורי המילים?איך לומר את מה שחשוב לנו וליצור שיח מקרב
גם ברגעי מתח, מבלי "לפוצץ" את השיח וללא ויתור עצמי, גם כשהאחר נסגר, כועס או תוקף?איך להתמודד עם התנגדויות
עם ביקורת או חוסר שיתוף פעולה מבלי להיכנס למאבקי כוח?איך להפוך אי־הבנות לקפיצת מדרגה
ביחסים המקצועיים והאישיים?איך להנהיג תקשורת ארגונית
שמבוססת על כבוד, הקשבה, וגבולות בריאים? איך לפתח נוכחות שמרגיעה, מחברת ומאפשרת שיח פתוח גם תחת לחץ?איך לחזק אמון בצוותים
ולהפחית שיח של האשמות, תסכול ושיפוטיות?איך להוציא את המיטב מאנשים
ולבנות תרבות ארגונית אנושית שמאפשרת לעובדים להרגיש שייכים, מוערכים ומשפיעים?
לקבלת הסילבוס ולפרטים נוספים
התקשרו / שלחו הודעה: 052-5763555
או מלאו את הטופס הבא:

מיכל הררי
מאמנת קוגניטיבית- התנהגותית. מרצה, מנחת סדנאות וקורסים.
במהלך ילדותנו, ולאורך כל חיינו, אנחנו לומדים לתייג ולשפוט.
אנחנו מתרגלים לדבר במונחים של "מותר ואסור", "נכון ולא נכון", "מנצח ומפסיד". התרבות הזו, תרבות של ניתוח, ביקורת והשוואה, מחלחלת גם אל הארגונים בהם אנו עובדים, ומשפיעה על האופן שבו אנחנו פועלים זה מול זה כחברים בצוות העובדים, או כמנהלים וראשי צוותים.
מה קורה כשהשיח הארגוני מושתת על ביקורת, תחרות ושיפוטיות?
אנחנו עדים לנטישה של עובדים טובים, למאבקי אגו, לקונפליקטים חוזרים ולתחושת זרות וניכור.
האנרגיה שמתבזבזת על התגוננות, תקשורת לקויה, ופוליטיקות, יכולה הייתה לשרת מטרות גבוהות הרבה יותר, משמעותיות ורווחיות.
יש דרך אחרת, שמובילה לתוצאות טובות יותר.
תקשורת מקרבת היא גישה שמובילה לתרבות ארגונית חומלת, ישירה ואפקטיבית. היא מבוססת על הבנה עמוקה של הצרכים האנושיים, על הקשבה אמפתית, ועל דיאלוג פתוח. ארגונים שמטמיעים את השפה הזו מדווחים על שינוי דרמטי:
פחות עזיבה של עובדים, פחות עימותים, יותר מוטיבציה ויותר שיתופי פעולה.

תקשורת מקרבת משתלבת כמעט בכל רובד של החיים הארגוניים:
ניהול קונפליקטים והעברת מסרים רגישים
בניית צוותים מגובשים
תהליכי גיוס ושימור עובדים
קבלת החלטות מושכלת
פיתוח מנהיגות אותנטית
משוב אמיתי ומדויק
טיפוח עובדים והעצמה אישית
ניהול אפקטיבי של זמן, עומס ומעברים
שיפור איכות הפגישות והדיונים
פיתוח הקשבה פנימית וחיצונית
תפקוד מיטבי גם במצבי לחץ ואי ודאות
הבסיס לשפה הזו פשוט, אך עוצמתי:
נלמד להבחין בין מה שקרה באמת לבין הפרשנות שלנו עליו.
נזהה את הרגשות שעולים בנו ובאחרים בעקבות המצב.
נבין אילו צרכים החשובים לנו ואילו צרכים החשובים לאחרים מונחים על כפות המאזניים.
נקשיב לצד השני ונבקש בצורה ברורה, אנושית ומחברת את מה שחשוב לנו, כך שיוכלו לשמוע, להבין, ולבחור לשתף איתנו פעולה.