מיכל הררי / מאמנת קוגניטיבית-התנהגותית
  • בית
  • חנות
    • סל הקניות שלי
    • כל המוצרים
  • הרצאות, סדנאות, קורסים
    • הדרכות והרצאות מוקלטות
    • תקשורת מקרבת לארגונים
    • לכל ההרצאות, הסדנאות והקורסים
  • הפרעת קשב וריכוז ADHD
    • הפרעת קשב וריכוז (ADHD / ADD) – גישה טבעית והוליסטית להחלמה
    • הדרכת הורים לילדים עם ADHD
    • הסיבות האפשריות ל-ADHD
    • מחקרים פורצי דרך – ADHD
    • מחקרים – תדירות SMR ו-ADHD
    • מדיטציית גלי SMR
    • כלים חינוכיים למורה ולהורה
    • מחסור בדופמין כבסיס הביולוגי
    • הגישה ההוליסטית להבנת ADHD
  • בלוג
  • מידע נוסף >
    • מקורות מידע מומלצים
    • מערכת העצבים
    • תיאוריית ההיקשרות
    • טראומה
    • קרל גוסטב יונג
    • תנועה איטית מודעת
    • גלי מוח
    • טכניקות ותרגילים
    • מנטרות מחזקות
    • קצרצרים
  • אודות >
    • אודות
    • המלצות
    • טיפול רגשי לבוגרים
  • יצירת קשר
  • סל קניות
  • בית
  • חנות
    • סל הקניות שלי
    • כל המוצרים
  • הרצאות, סדנאות, קורסים
    • הדרכות והרצאות מוקלטות
    • תקשורת מקרבת לארגונים
    • לכל ההרצאות, הסדנאות והקורסים
  • הפרעת קשב וריכוז ADHD
    • הפרעת קשב וריכוז (ADHD / ADD) – גישה טבעית והוליסטית להחלמה
    • הדרכת הורים לילדים עם ADHD
    • הסיבות האפשריות ל-ADHD
    • מחקרים פורצי דרך – ADHD
    • מחקרים – תדירות SMR ו-ADHD
    • מדיטציית גלי SMR
    • כלים חינוכיים למורה ולהורה
    • מחסור בדופמין כבסיס הביולוגי
    • הגישה ההוליסטית להבנת ADHD
  • בלוג
  • מידע נוסף >
    • מקורות מידע מומלצים
    • מערכת העצבים
    • תיאוריית ההיקשרות
    • טראומה
    • קרל גוסטב יונג
    • תנועה איטית מודעת
    • גלי מוח
    • טכניקות ותרגילים
    • מנטרות מחזקות
    • קצרצרים
  • אודות >
    • אודות
    • המלצות
    • טיפול רגשי לבוגרים
  • יצירת קשר
  • סל קניות
מיכל הררי / מאמנת קוגניטיבית-התנהגותית
  • בית
  • חנות
    • סל הקניות שלי
    • כל המוצרים
  • הרצאות, סדנאות, קורסים
    • הדרכות והרצאות מוקלטות
    • תקשורת מקרבת לארגונים
    • לכל ההרצאות, הסדנאות והקורסים
  • הפרעת קשב וריכוז ADHD
    • הפרעת קשב וריכוז (ADHD / ADD) – גישה טבעית והוליסטית להחלמה
    • הדרכת הורים לילדים עם ADHD
    • הסיבות האפשריות ל-ADHD
    • מחקרים פורצי דרך – ADHD
    • מחקרים – תדירות SMR ו-ADHD
    • מדיטציית גלי SMR
    • כלים חינוכיים למורה ולהורה
    • מחסור בדופמין כבסיס הביולוגי
    • הגישה ההוליסטית להבנת ADHD
  • בלוג
  • מידע נוסף >
    • מקורות מידע מומלצים
    • מערכת העצבים
    • תיאוריית ההיקשרות
    • טראומה
    • קרל גוסטב יונג
    • תנועה איטית מודעת
    • גלי מוח
    • טכניקות ותרגילים
    • מנטרות מחזקות
    • קצרצרים
  • אודות >
    • אודות
    • המלצות
    • טיפול רגשי לבוגרים
  • יצירת קשר
  • סל קניות
  • בית
  • חנות
    • סל הקניות שלי
    • כל המוצרים
  • הרצאות, סדנאות, קורסים
    • הדרכות והרצאות מוקלטות
    • תקשורת מקרבת לארגונים
    • לכל ההרצאות, הסדנאות והקורסים
  • הפרעת קשב וריכוז ADHD
    • הפרעת קשב וריכוז (ADHD / ADD) – גישה טבעית והוליסטית להחלמה
    • הדרכת הורים לילדים עם ADHD
    • הסיבות האפשריות ל-ADHD
    • מחקרים פורצי דרך – ADHD
    • מחקרים – תדירות SMR ו-ADHD
    • מדיטציית גלי SMR
    • כלים חינוכיים למורה ולהורה
    • מחסור בדופמין כבסיס הביולוגי
    • הגישה ההוליסטית להבנת ADHD
  • בלוג
  • מידע נוסף >
    • מקורות מידע מומלצים
    • מערכת העצבים
    • תיאוריית ההיקשרות
    • טראומה
    • קרל גוסטב יונג
    • תנועה איטית מודעת
    • גלי מוח
    • טכניקות ותרגילים
    • מנטרות מחזקות
    • קצרצרים
  • אודות >
    • אודות
    • המלצות
    • טיפול רגשי לבוגרים
  • יצירת קשר
  • סל קניות
ראשי » אוטומטיזם » המסע חזרה לעצמי: טראומה, בעלות עצמית ויכולת הריפוי הפנימית

המסע חזרה לעצמי: טראומה, בעלות עצמית ויכולת הריפוי הפנימית

מיכל הררי מרץ 25, 2025 11:51 אין תגובות

דר בֵּסֶל ואן דר קוֹלְק / אובדן בעלות עצמית

"הבעיה המרכזית של אנשים שחוו טראומה, היא שהם כבר לא מרגישים בעלות על עצמם. כל רעש חזק, כל מי שפוגע בהם, משפיל אותם, אומר דברים רעים – כל אלה יכולים 'לחטוף' אותם מעצמם. ומה שלמדנו הוא שהדרך "לחסן" עצמנו מפני טראומה היא לקחת בעלות מלאה על עצמך."

~ ד"ר בֵּסֶל ואן דר קוֹלְק

ד"ר בֶּסֶל ואן דר קוֹלְק, מהחוקרים הבולטים בעולם בתחום הטראומה, תופש את מהות הפגיעה העמוקה שהטראומה יוצרת: ניתוק מהעצמי. מהי בעלות עצמית? כיצד אדם יכול לשוב ולחוש שהוא שייך לעצמו – לאחר שחלקים ממנו "נגנבו", נותקו או ננטשו באירועים כואבים בעבר?

טראומה היא שוד של העצמי

טראומה אינה רק כאב רגשי. היא אירוע, או שרשרת של חוויות, שגורמות לנו להרגיש חסרי אונים, לא מוגנים, שבורים.

אך הפגיעה אינה נעצרת בזמן האירוע. היא מתיישבת בגוף, משבשת את מערכת העצבים, ומשפיעה על התודעה, הזהות והקשר עם עצמנו. ברגעים של חוויה טראומטית, האדם "נשאב" החוצה מתוך עצמו. כדי לשרוד, הנפש לעיתים מתנתקת: יש דיסוציאציה, קהות רגשית, או תגובות חירום כמו תקיפה, בריחה או קיפאון. עם הזמן, תגובות אלה מתקבעות והופכות לדפוסים. כל קול, תנועה, סיטואציה או רגש עלולים להפעיל את אותו מנגנון הישרדותי – גם כשהאיום כבר איננו ממשי.

כיצד אובדן בעלות עצמית נראה במהלך היומיום שלנו?

תגובה רגשית לא פרופורציונלית: פתיל קצר, בכי בלתי נשלט, או שיתוק רגשי מול סיטואציות מינוריות

אחת מהתופעות הבולטות של אובדן בעלות עצמית היא רגישות-יתר למצבים שנראים כלפי חוץ כ"קטנים", אך בפנים מעוררים סערה עזה.

תגובות כמו התפרצות כעס על אמירה אגבית, בכי חריף ממבט מאוכזב, או קיפאון רגשי מוחלט מול סיטואציה לא נעימה – כולן מעידות על כך שהמערכת הרגשית מופעלת מתוך כאב ישן ולא מהכאן והעכשיו. האדם מרגיש כאילו אין לו אפשרות לעצור את הסחף, כאילו הכפתור הופעל, והוא רק צופה בעצמו מגיב בעוצמה שהוא לא תכנן ולא רצה. התחושה היא שהרגש שולט באדם, ולא להפך.

חרדה חברתית או רגישות יתר לביקורת: כל מילה שלילית נחווית כפגיעה בזהות

כאשר אדם אינו מחובר לעצמו באופן יציב, כל משוב שלילי – גם אם הוא מינורי, נאמר בעדינות או מגיע מכוונה טובה – עלול להתפרש כאיום קיומי.

המילה "טעית" יכולה להישמע כמו "את לא ראויה", והערה קטנה יכולה לעורר חרדה עצומה. התחושה היא שהאדם תלוי באישור חיצוני כדי לחוש שהוא בסדר, ולכן כל סדק קטן בערך העצמי גורם לקריסה פנימית. התודעה מפרשת ביקורת כהתקפה ישירה על ה"ליבה", והתגובה יכולה להיות נסיגה, התגוננות, או חרדה משתקת שמובילה להימנעות מהאינטראקציה הבאה.

תחושת זרות כלפי עצמך: תחושת "שחקן בתפקיד", ניתוק מהחיבור ללב

במקרים רבים, אובדן בעלות עצמית מוביל גם לאובדן תחושת הזהות.

האדם מרגיש כאילו הוא חי על אוטומט, ממלא תפקידים, אומר את מה שמצופה ממנו, מחייך כשצריך – אך בפנים אין תחושת חיבור. הוא עלול לשאול את עצמו שאלות כמו: “מי אני באמת?”, “מה אני רוצה?”, “למה אני לא מרגיש?”. זוהי תחושת זרות עמוקה, כאילו האדם מתבונן בחייו מבחוץ, מנותק מעצמו, מהרגשות שלו, מהתשוקות ומהאותנטיות.

זהו מעין קיום שטוח, שבו הנפש עוטה מסכות כדי לשרוד, אך הלב אינו משתתף במשחק.

צורך תמידי לרצות, להישמע, להתאים את עצמך לאחרים – אחרת תינטש או תיענש

דפוס ריצוי עמוק מתפתח לעיתים מתוך טראומה מוקדמת שבה אהבה ותשומת לב היו מותנות בהתנהגות מסוימת.

אדם שחווה אובדן בעלות על עצמו ינסה להבטיח את מקומו בעולם דרך התאמה מתמדת לאחרים. הוא יזהה במהירות מה מצופה ממנו, וימלא את הציפיות גם על חשבון האמת הפנימית שלו. הוא יגיד “כן” כשכולו צועק “לא”, יתנצל בלי שעשה דבר, ילבש מסכה של נעימות, מתוך פחד עמוק שאם יראה את עצמו האמיתי, הוא יודר, יינטש או ייענש.

זו אינה בחירה חופשית – אלא הישרדות.

חוסר תחושת שליטה בגוף או בפעולות – כאילו “משהו בתוכי פועל על אוטומט”

לא פעם, אדם שחווה טראומה מרגיש כאילו גופו אינו שלו – התגובות הפיזיות קורות “מעצמן”: קצב לב מואץ, רעד, קיפאון, צעקות, דמעות – בלי שליטה מודעת.

זה עשוי להיראות לסביבה כתיאטרליות או דרמטיות, אך עבור האדם עצמו זו תחושת אובדן שליטה מלאה. הוא יודע שהוא מופעל, הוא רואה את עצמו מגיב, אך אינו מצליח לעצור את הסחף. תחושת ה"אוטומט" הזו היא סימן מובהק לכך שהמערכת העצבים שלו פועלת מתוך זיכרון טראומטי, ולא מתוך נוכחות בכאן ועכשיו.

הגוף מגיב כאילו הסכנה מהעבר חיה עכשיו – גם אם הראש יודע אחרת.

החוויה המרכזית – האדם לא מרגיש שהוא בוחר את התגובות שלו, את החיים שלו – אלא שהן נכפות עליו

בסופו של דבר, הקו המחבר בין כל הדפוסים הללו הוא תחושת חוסר הבחירה.

האדם חש שהוא כמו בובה על חוטים. כי התגובות שלו, הבחירות שלו, היחסים שלו, הם כולם נגזרים מתסריט ישן שאינו בשליטתו. הוא עלול לומר לעצמו “אני לא מבין למה אני ממשיך לפעול ככה", או "זה חזק ממני". אין תחושת חירות אמיתית, אלא תחושה של כלא פנימי שמנהיגיו הם כאב, פחד, אשמה או בושה. זהו המקום שבו הבעלות העצמית אבדה – אך גם המקום שבו אפשר להתחיל לחפש את הדרך חזרה.

מהי בעלות עצמית עמוקה

בעלות עצמית היא תחושת ריבונות פנימית. היא התחושה שיש בתוכי מרכז יציב שאף אחד לא יכול להזיז בלי רשותי. זהו מקום שממנו אני פועל, מגיב, מרגיש, בוחר.

כשאני בבעלות מלאה על עצמי:

  • אני יכול להרגיש כל רגש – בלי להיבלע בו.

  • אני מזהה את הצרכים שלי ולא מתבייש בהם.

  • אני שם גבולות מתוך אהבה עצמית.

  • אני מזהה מתי אני מופעל – ומצליח לבחור אחרת.

  • אני מרגיש “בבית” בתוך הגוף, בתוך העור שלי.

הדרך חזרה לבעלות עצמית – מסע ריפוי הדרגתי

שיבה לגוף

הגוף הוא המקום הראשון שהטראומה חוטפת. חזרה לגוף – דרך נשימה, תנועה, מגע בטוח – היא תחילת הריפוי. הגוף צריך ללמוד מחדש שהוא מקום בטוח, שהוא שייך לי.

שיקום תחושת הבחירה

גם אם בחוץ אין לי שליטה, בפנים יש לי בחירה. הבחירה להפסיק לרצות, להישאר נוכח/ת, לומר "לא". בכל פעם שאני בוחר/ת במודע משהו שמרגיש נכון לי, אני משיב/ה לעצמי ריבונות.

הכרה בפצעים ללא הזדהות מוחלטת

הפצע הוא חלק ממני, אבל הוא לא אני. הוא לא חלק הארי, הוא לא משתלט עליי. אני רואה את הילדה הפגועה שבי, את החייל שבי שנלחם על הישרדות – ומתחיל/ה לנהל איתם דיאלוג במקום לתת להם לנהל אותי.

עיבוד חוויות רגשיות מהעבר

דרך טיפול רגשי, כתיבה, יומן, או שיח תומך אנו לומדים לחבר חוויות לא מעובדות אל הנרטיב הפנימי. במקום תוהו ובוהו אנו יוצרים המשכיות, הבנה ומשמעות.

יצירת קהילה בטוחה

הבעלות העצמית מתעצבת גם דרך קשרים חברתיים. כשהסביבה שלנו מכירה אותנו באמת, רואה אותנו, לא שופטת, אנו לומדים מחדש שאנחנו ראויים, אהובים ובטוחים.

החיים תחת בעלות עצמית

ככל שהאדם משיב לעצמו את השליטה הפנימית, תודעתו פחות "נחטפת" על ידי הטריגרים. לפתע הוא לא מתרסק מכל מבט שהוא מפרש כשיפוטי. הוא לא מוותר על עצמו בשביל שקט מדומה. הוא מגלה מחדש את חירות הבחירה, את עוצמתו השקטה, את יכולתו לאהוב ולהיות נאהב, מבלי לאבד את עצמו בדרך.

האדם חוזר להיות שייך לעצמו.

עברו לתרגיל קוגניטיבי-התנהגותי לחיזוק תחושת הבעלות העצמית >

ד"ר בֵּסֶל ואן דר קוֹלְק

מיכל הררי |להציג את כל הפוסטים של מיכל הררי

היי, נעים להכיר! שמי מיכל הררי. אני מאמנת קוגניטיבית-התנהגותית, מורה ומדריכת קבוצות. מדריכת הורים לילדים עם הפרעת קשב וריכוז ADHD לפי גישת הטיפול הטבעית המקדמת אימון מוחי יומיומי בשילוב דפוסי תקשורת מקרבים.
אני מסייעת לאנשים לשנות את תפישת המציאות שלהם - לנתק היקשרויות לגורמי סבל, להתחבר למקורות של חוזקה, שמחה, אמונה עצמית, לגדול ולצמוח לתוך הפוטנציאל המיטיב. כדי לחיות חיים רגועים ומלאי משמעות, עלינו לפתח תחושת אחריות אישית, ביטחון במי שאנחנו, עלינו להעריך את עצמנו ולהאמין בעצמנו. וזה אפשרי - מניסיון אישי.

כל אחד ואחת מאתנו יכול/ה להיפרד מחרדה ודיכאון, מערך עצמי נמוך, דחיינות, וגם מ"סתם" תסכול קיומי. בתהליך של חקירה עצמית אנחנו יכולים ויכולות להבין למה אנחנו מרגישים כך, מה התחושות הללו משרתות אצלנו, מה הן מעניקות לנו ומדוע אנחנו לא משחררים אותן. אנחנו יכולים לעבור תהליך של שינוי הפרשנות שלנו למאורעות שהתרחשו בעברנו, בעיקר בילדותנו, וכך לשנות את אמונותינו על העצמי ועל העולם ולמוסס טראומות ותיקות.
בכל רגע אנחנו יכולים לגלות את עצמנו מחדש.

מרגישים שאתם זקוקים להנחיה בתקופה זו בחייכם?
צרו איתי קשר, אשמח לעזור >

« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

בחנות שלנו כרגע:
  • היקשרות נמנעת דוחה אצל גברים שאלון: האם אני גבר בעל היקשרות נמנעת-דוחה? (Dismissive Avoidant) 0.00 ₪
  • מאגר צרכים תקשורת מקרבת מאגר צרכים (תקשורת מקרבת) 0.00 ₪
  • מאגר רגשות תקשורת מקרבת מאגר רגשות (תקשורת מקרבת) 0.00 ₪
  • חבילת ADHD לויסות קשיי קשב וריכוז / תדירויות אלפא, בטא נמוך, SMR חבילת ADHD לויסות קשיי קשב וריכוז / תדירויות אלפא, בטא נמוך, SMR
    דורג 5.00 מתוך 5
    162.00 ₪
  • מה גורם ל-ADHD? מזונות, תוספים וגורמים אחרים המחמירים או משפרים ADHD מה גורם ל-ADHD? מזונות, תוספים וגורמים אחרים המחמירים או משפרים ADHD
    דורג 5.00 מתוך 5
    90.00 ₪
איך מרפאים גוף ונפש?

אימון קוגניטיבי התנהגותי

הפרשנות שכל אחד/ת מאתנו נותן/ת למציאות שאנו חווים היא מיוחדת במינה. היא נובעת מנסיבות חיינו, מהחוויות אותן חווינו בילדותנו ובבגרותנו, כאשר כל חוויה חיזקה בנו אמונה קיימת או הטמיעה בנו אחת חדשה. הן אמונות עצמיות (האם אני ראוי? האם אני מוזר/ה?) והן אמונות כלליות הנוגעות לאופן בו אני תופש/ת את היקום כולו (האם היקום בטוח? האם הוא מפחיד? האם אנשים הם נחמדים?).

את האמונות הללו ניתן לשנות. יש באפשרותנו לשנות את המחשבות הטורדניות, את הרגשות המעיקים, ואת ההתנהגות הלא נעימה, באמצעות אימון מוחי יומי אשר יפתח בפנינו אפשרויות בחירה חדשות, ויאפשר לנו לבחור בהן.

החלטת שהגיע הזמן לשינוי המחשבות, הרגשות ו/או ההתנהגות?
אשמח ללמד אותך איך עושים זאת. שלח/י לי הודעה:


    אני מאשר/ת שיתקשרו אליי חזרה

    אני מאשר/ת קבלת הודעות ו/או מידע אודות השירות

    המדריך לצופה המתאורר

    DNA

    מהו מודל הבריאות החדש על פי ‘רפואת פני השטח’, Bio Terrain medicine’?

    על פליאומורפיזם, ועל הדרך בה לאדם יש שליטה גדולה על בריאותו (גם במקרים המוגדרים כ‘גנטיים’) באמצעות שליטה על רמת החומציות בדם (Ph). נראה כיצד הסביבה של הישות החיה היא זו אשר קובעת את מהותה של הישות ואת מצבה הבריאותי.

    עיינו במדריך לצופה המתאורר >

    מנטרות

    עלינו לסלול את דרכנו בעצמנו באמצעות אימון מוחי נחוש

    הדרך היחידה להתפתחות וצמיחה הינה אימוצם של הרגלים חדשים, חיוביים ומיטיבים. סגלו לעצמכם מנהג מעצים – שינון מנטרות לאהבה עצמית, קבלה עצמית, יציבות נפשית, ביטחון וצמיחה:

    מנטרות להתפתחות וצמיחה >
    טכניקות ותרגולים נוספים
    • תנועה איטית מודעת >
    • מטא קוגניציה >
    • טכניקות ותרגולים נוספים >
    שווה ציטוט

    אומץ מאפשר אפשרויות בחירה

    • "אפשר ליטול מן האדם את הכל חוץ מדבר אחד: את האחרונה שבחירויות אנוש – לבחור את עמדתו במערכת נסיבות מסוימות, לבוֹר את דרכו".
      ~ ויקטור פראנקל / האדם מחפש משמעות
    • "בני אדם אינם מגיבים למציאות כפי שהיא, אלא כפי שהם תופשים אותה".
      ~ אפיקטטוס
    נכתב לאחרונה
    נוירוני מראה ותהודה אמפתית: איך המוח שלנו “מרגיש את האחר”
    PTSD - הפרעת דחק פוסט טראומטית

    נוירוני מראה ותהודה אמפתית: איך המוח שלנו “מרגיש את האחר”

    מהם נוירוני מראה? בתחילת שנות ה־90 קרה גילוי מסקרן באיטליה. צוות חוקרים מאוניברסיטת פארמה – ג’וזפה די־פלגרינו, לוצ’יאנו פאדיגה, לאונרדו

    הקשר המפתיע בין תנועות עיניים, רוגע ועצב הואגוס
    ביולוגיה

    הקשר המפתיע בין תנועות עיניים, רוגע ועצב הואגוס

    עצב הואגוס הוא הנוירון הארוך ביותר בגוף. הוא אחראי על ויסות מערכת העצבים הפאראסימפתטית, זו שמרגיעה אותנו אחרי מתח. רבים

    איך טראומה בילדות הופכת למחלה גופנית?
    ביולוגיה

    איך טראומה בילדות הופכת למחלה גופנית?

    בעידן שבו הרפואה מתקדמת יותר מאי־פעם, עדיין נותרות שאלות שנדמה שאין להן מענה ברור: מדוע תסמינים כמו כאבי בטן, אסתמה

    רגע של נחת

    "Don't Be Scared, It's All A Show"

    הקשיבו לאלן ווטס, פילוסוף מוערך אשר הצליח לשלב את תורת הזן בתרבות המערב של שנות ה-50-60.

    https://youtu.be/fcPWU59Luoc
    ביקורת עצמית

    חשוב לי מאוד להציג באתר זה מידע עדכני ומהימן. אם מצאת דבר מה שנדמה לך כטעות ויש לך רגע של פנאי, אשמח אם תשלח/י לי את מהות הטעות. למעשה, את/ה תעשה/י לי טובה גדולה. תודה ורק בריאות, מיכל.

    תניית פטור

    אורח/ת יקר/ה, אנא שים/י לב: הכותבים באתר זה אינם רופאים, אלא מחזיקים בהתמחויות בשיטות אחרות, אלטרנטיביות, שאינן קונבנציונאליות, המיועדות לעזור למתרפאים. אין אנו מתיימרים להציג עצמנו כרופאים, או להיחשב ככאלה. לכן, אין לראות באתר זה ובמידעים אותם הוא מציג כמייצגים את מקצוע הרפואה, כפי שהוא מוגדר כיום על פי חוק.

    מוצרים
    • היקשרות נמנעת דוחה אצל גברים שאלון: האם אני גבר בעל היקשרות נמנעת-דוחה? (Dismissive Avoidant) 0.00 ₪
    • מאגר צרכים תקשורת מקרבת מאגר צרכים (תקשורת מקרבת) 0.00 ₪
    • מאגר רגשות תקשורת מקרבת מאגר רגשות (תקשורת מקרבת) 0.00 ₪
    • חבילת ADHD לויסות קשיי קשב וריכוז / תדירויות אלפא, בטא נמוך, SMR חבילת ADHD לויסות קשיי קשב וריכוז / תדירויות אלפא, בטא נמוך, SMR
      דורג 5.00 מתוך 5
      162.00 ₪
    • מה גורם ל-ADHD? מזונות, תוספים וגורמים אחרים המחמירים או משפרים ADHD מה גורם ל-ADHD? מזונות, תוספים וגורמים אחרים המחמירים או משפרים ADHD
      דורג 5.00 מתוך 5
      90.00 ₪
    אודות

    מיכל הררי, מאמנת קוגניטיבית-התנהגותית (CBC, NLP). מטפלת ומלווה תהליכי ריפוי רגשי. מדריכת הורים לילדים עם הפרעת קשב וריכוז ADHD, ADD.

    יצירת קשר

    בין השעות 09:00-18:00 בימים א'-ה', אנא שלחו הודעת SMS / וואצאפ לטלפון: 052-5763555, או 24/7 באמצעות הטופס הזה >

    כל הזכויות שמורות למיכל הררי, 2025.
    אימון קוגניטיבי התנהגותי, אימון מוחי, טיפול רגשי, הדרכת הורים לילדים עם ADHD בפרדס חנה כרכור
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן
    פתח סרגל נגישות כלי נגישות

    כלי נגישות

    • הגדל טקסטהגדל טקסט
    • הקטן טקסטהקטן טקסט
    • גווני אפורגווני אפור
    • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
    • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
    • רקע בהיררקע בהיר
    • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
    • פונט קריאפונט קריא
    • איפוס איפוס